Accéder au contenu principal

Emmerson Gray Felt Sleeves

12 000 objets vendus
399 abonnés
Contacter

Amazon sleeves/cases

Qui sommes-nous ?

Hello, I'm Kate, welcome to my shop! If you can't see what you need or you're interested in a custom sleeve, please do get in touch. Thanks!
Lieu : Royaume-UniMembre depuis : 03 nov. 2003Vendeur : emmersongray

Informations sur la société

Nom de la société : Emmerson GrayPrénom : KateNom : CartlidgeAdresse : 3 Forstal Villas, TN27 9EN Ashford, Royaume-UniNuméro de téléphone : 01233770808E-mail : sales@emmersongray.co.uk

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
5.0
Frais de livraison raisonnables
4.9
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0

Évaluations en tant que vendeur (5.625)

a***n (3507)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Perfect.
i***o (613)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Beautifully made it fits like a glove with no danger of my ereader falling out. Thank you would definitely recommend
d***v (779)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
AAAA++++++ awesome! Thank you!!
a***n (890)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
This is real quality. Skip the Chinese plastic cases and buy a real one. Solid material, quality sewing. Quick shipping. Perfect- thanks.
0***e (13)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Lovely product, exquisitely made with real attention to detail. Fits the new 2024 MacBook Air M3 perfectly. Thank you for delivering so quickly. Would highly recommend.
f***l (8)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Eu ainda não recebi o meu item…. E já passaram 2 dias da data limite.
Réponse de : emmersongray- Évaluations auxquelles le vendeur emmersongray a répondu.- Évaluations auxquelles le vendeur emmersongray a répondu.
I'm so sorry to hear you sleeve hasn't arrived yet. I have checked the tracking and it seems to be stuck in Customs. I will send a message to you via eBay messaging to double check the shipping address and if you would like me to send a replacement, I will organise this for you. If you prefer, I can refund your order, so please do let me know. All the best, Kate