|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

News Flash: Journalism, Infotainment and the Bottom-Line Business of Broadcast

État :
Neuf
Prix :
33,12 USD
Environ30,55 EUR
Livraison :
Gratuit Standard Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Sparks, Nevada, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mar. 4 juin et le sam. 8 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :403910355771
Dernière mise à jour le 13 mars 2024 11:17:07 CET. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
Book Title
News Flash: Journalism, Infotainment and the Bottom-Line Business
Publication Date
2004-06-14
Pages
284
ISBN
9780470401774
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
News Flash : Journalism, Infotainment and the Bottom-Line Business of Broadcast News
Item Height
0.6in
Author
Bonnie Anderson
Item Length
9in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Width
6in
Item Weight
14.9 Oz
Number of Pages
284 Pages

À propos de ce produit

Product Information

While talking heads debate the media's alleged conservative or liberal bias, award-winning journalist Bonnie Anderson knows that the problem with television news isn't about the Left versus the Right--it's all about the money. From illegal hiring practices to ethnocentric coverage to political cheerleading, News Flash exposes how American broadcast conglomerates' pursuit of the almighty dollar consistently trumps the need for fair and objective reporting. Along the way to the bottomline, the proud tradition of American television journalism has given way to an entertainment-driven industry that's losing credibility and viewers by the day. As someone who has worked as both a broadcast reporter and a network executive, Anderson details how the networks have been co-opted by bottom-line thinking that places more value on a telegenic face than on substantive reporting. Network executives--the real power in broadcast journalism--are increasingly employing tactics and strategies from the entertainment industry. They cast reporters based on their ability to project credibility, value youth over training and experience, and often greenlight coverage only if they can be assured that it will appeal to advertiser-friendly demographics.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
047040177x
ISBN-13
9780470401774
eBay Product ID (ePID)
22038309411

Product Key Features

Author
Bonnie Anderson
Publication Name
News Flash : Journalism, Infotainment and the Bottom-Line Business of Broadcast News
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
284 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.6in
Item Width
6in
Item Weight
14.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Pn4888.T4a55 2004
Table of Content
Preface ix Acknowledgments xix 1 The Rise of the Corporate News Networks 1 2 What You Don't Know Can Hurt You 25 3 This Is Good Business? 41 4 The Good 73 5 The Bad 95 6 And the Ugly 115 7 All Profits, All the Time 149 8 We Report, We Decide 187 9 Strange Bedfellows 201 Conclusion: Rx for TV Journalism 225 Notes 237 The Author 249 Name Index 251 Subject Index 257
Copyright Date
2004
Topic
Television / General, Journalism
Dewey Decimal
070.4/3/0973
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Genre
Language Arts & Disciplines, Performing Arts

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.sirbila@90_skoob_flah
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% d'évaluations positives
1,8 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
4.9
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (460.584)

y***a (142)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Nice CD, Plays like brand new.
o***6 (38)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
everything looked great, thank you!
o***6 (38)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
everything looked great, thank you!