|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Content Advantage (Clout 2.0), The: The Science of Succeeding at Digital Busines

État :
Neuf
3 disponibles
Prix :
41,87 USD
Environ39,19 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Calgary, Alberta, Canada
Délai de livraison :
Estimé entre le mer. 8 mai et le jeu. 16 mai à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Vendeur Top Fiabilité
Vendeur fiable, livraison rapide et retours facilités. 
Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :395179794012
Dernière mise à jour le 14 avr. 2024 04:23:07 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN-13
9780135159323
Book Title
Content Advantage (Clout 2.0), The
ISBN
9780135159323
Publication Name
Content Advantage (Clout 2. 0) : The Science of Succeeding at Digital Business Through Effective Content
Item Length
8.9in
Publisher
Pearson Education
Series
Voices That Matter Ser.
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Colleen Jones
Item Width
6.9in
Item Weight
12 Oz
Number of Pages
256 Pages

À propos de ce produit

Product Information

In The Content Advantage (Clout 2.0): The Science of Succeeding at Digital Business Through Effective Content, expert Colleen Jones argues that in the age of digital disruption, your company faces an important choice. The choice is not whether to do content. Every business function--from marketing to sales and from support to recruiting--demands content. The choice is whether to make your approach to content strategic and, consequently, an advantage. This book, which is the second edition of the pioneering content book Clout, offers a modernized and comprehensive approach for planning, creating, delivering, and optimizing content that will make your business thrive. Executives and practitioners alike will find value in this book as they face increasing pressure to deliver the right content to the right customers at the right time.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0135159326
ISBN-13
9780135159323
eBay Product ID (ePID)
240496523

Product Key Features

Author
Colleen Jones
Publication Name
Content Advantage (Clout 2. 0) : The Science of Succeeding at Digital Business Through Effective Content
Format
Trade Paperback
Language
English
Series
Voices That Matter Ser.
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
8.9in
Item Height
0.6in
Item Width
6.9in
Item Weight
12 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Tk5105.888.J649 2019
Edition Number
2
Table of Content
Part I: PROBLEM: A NEW CROSSROADS 1. Digital Keeps Diverting the Road to Success 2. Do Content Well or Die Part II: PLAN: CONSTRUCT CONTENT STRATEGY AND TACTICS 3. Develop a Content Vision 4. Analyze Your Content, Customers, and Context 5. Play to Win Part III: PERSUASION: OFFER EFFECTIVE AND INFLUENTIAL CONTENT 6. Make Your Content Effective 7. Make Your Content Influential Part IV: PRUDENCE: DEVELOP CONTENT INTELLIGENCE 8. Set Up a Content Intelligence System 9. Secrets to Using Content Intelligence Part V: POWER TO SCALE: MATURE CONTENT OPERATIONS 10. A Model of Content Operations Maturity 11. Leap to the Next Level of Content Operations Part VI: PRESCIENCE: THE CONTENT FUTURE 12. Robots, Relationships, and Responsibility Appendix A: More Influential Content Principles Appendix B: Insights from Content Geniuses Appendix C: Resources
Copyright Date
2019
Topic
E-Commerce / Internet Marketing, Web / Design, General, Web / Content Management Systems
Lccn
2018-289112
Dewey Decimal
005.72019
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Psychology, Business & Economics

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.liaterelgaednarg@yabe
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% d'évaluations positives
2,7 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (1.021.845)

n***e (798)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Nice thanks
a***5 (63)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great seller! Fast shipping
w***t (1005)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Nice item, well packaged