|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Informatique visuelle pour le patrimoine culturel par Fotis Liarokapis (anglais) livre de poche B

État :
Neuf
3 disponibles
Prix :
218,49 USD
Environ201,67 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Fairfield, Ohio, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le sam. 8 juin et le jeu. 20 juin à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Vendeur Top Fiabilité
Vendeur de confiance, livraison rapide et retours facilités. 
Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :395154661246
Dernière mise à jour le 19 mai 2024 09:05:05 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN-13
9783030371937
Book Title
Visual Computing for Cultural Heritage
ISBN
9783030371937
Series
Springer Series on Cultural Computing Ser.
Publication Year
2021
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Visual Computing for Cultural Heritage
Author
Athanasios Voulodimos
Item Length
9.3in
Publisher
Springer International Publishing A&G
Item Width
6.1in
Item Weight
24.5 Oz
Number of Pages
IX, 444 Pages

À propos de ce produit

Product Information

This book provides insights into the state of the art of digital cultural heritage using computer graphics, image processing, computer vision, visualization and reconstruction, virtual and augmented reality and serious games. It aims at covering the emergent approaches for digitization and preservation of Cultural Heritage, both in its tangible and intangible facets. Advancements in Digital Cultural Heritage research have been abundant in recent years covering a wide assortment of topics, ranging from visual data acquisition, pre-processing, classification, analysis and synthesis, 3D modelling and reconstruction, semantics and symbolic representation, metadata description, repository and archiving, to new forms of interactive and personalized presentation, visualization and immersive experience provision via advanced computer graphics, interactive virtual and augmented environments, serious games and digital storytelling. Different aspects pertaining to visual computing with regard to tangible (books, images, paintings, manuscripts, uniforms, maps, artefacts, archaeological sites, monuments) and intangible (e.g. dance and performing arts, folklore, theatrical performances) cultural heritage preservation, documentation, protection and promotion are covered, including rendering and procedural modelling of cultural heritage assets, keyword spotting in old documents, drone mapping and airborne photogrammetry, underwater recording and reconstruction, gamification, visitor engagement, animated storytelling, analysis of choreographic patterns, and many more. The book brings together and targets researchers from the domains of computing, engineering, archaeology and the arts, and aims at underscoring the potential for cross-fertilization and collaboration among these communities.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
303037193x
ISBN-13
9783030371937
eBay Product ID (ePID)
14050412738

Product Key Features

Author
Athanasios Voulodimos
Publication Name
Visual Computing for Cultural Heritage
Format
Trade Paperback
Language
English
Series
Springer Series on Cultural Computing Ser.
Publication Year
2021
Type
Textbook
Number of Pages
IX, 444 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
24.5 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
T385
Table of Content
Part I: Computer Graphics.- Computer Graphics for Archaeology.- Studying Illumination and Cultural Heritage.- High Dynamic Range in Cultural Heritage Applications.- Procedural Modeling for Cultural Heritage.- Part II: Computer Vision and Photogrammetry.- Providing Access to Old Greek Documents Using Keyword Spotting Techniques.- Machine Learning for Intangible Cultural Heritage: A Review of Techniques on Dance Analysis.- Classification and Detection of Symbols in Ancient Papyri.- Image-based Underwater 3D Reconstruction for Cultural Heritage: from Image Collection to 3D Critical Steps and Considerations.- Part III: Extended Reality.- Virtual Reality Reconstruction Applications Standards for Maps, Artefacts, Archaeological Sites and Monuments.- Using Augmented Reality, Gaming Technologies, and Transmedial Storytelling to Develop and Co-Design Local Cultural Heritage Experiences.- Tackling Problems of Marker-based Augmented Reality Under Water.- A True AR Authoring Tool for Interactive Virtual Museums.- Part IV: Serious Games.- Transforming Heritage Crafts to Engaging Digital Experiences.- Everyone is Not a Gamer! Developing Cultural Heritage Experiences for Diverse Audiences.- Beyond Virtual Museums: Adopting Serious Games and Extended Reality (XR) for User-Centred Cultural Experiences.- Fostering Engagement with Cultural Heritage Through Immersive VR and Gamification.- Part V: Storytelling.- Exploring the Potential of Visually-rich Animated Digital Storytelling for Cultural Heritage. The Mobile Experience of the Athens University History Museum.- Digital Storytelling.- Storytelling in Virtual Museums: Engaging a Multitude of Voices.- Part VI: Preservation and Reconstruction.- Analyzing Spatial Distribution of Photographs in Cultural Heritage Applications.- Relict - Interpolated - Extrapolated - Speculative: An Approach to Degrees of Accuracy in Virtual Heritage Reconstruction.- Preserving and Presenting Cultural Heritage using Off-the-Shelf Software
Copyright Date
2020
Topic
Computer Graphics, User Interfaces, Social Aspects / Human-Computer Interaction
Illustrated
Yes
Genre
Computers

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.liaterelgaednarg@yabe
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% d'évaluations positives
2,7 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (1.023.515)

_***2 (333)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Unfortunately was not able to receive this seller needs to be more upfront and better communication
-***5 (403)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
I just received my book at f6f3 hellcat great color illustrated very well and shipping was a couple of days early I'm happy for that and everything's well I like the details of the book that that especially only for that aircraft thank you
r***d (5962)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good transaction