|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

eBusiness in Healthcare : de l'eProcurement à la gestion de la chaîne d'approvisionnement par D. Kara

État :
Neuf
3 disponibles
Prix :
112,40 USD
Environ103,54 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Fairfield, Ohio, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mar. 18 juin et le sam. 29 juin à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Vendeur Top Fiabilité
Vendeur de confiance, livraison rapide et retours facilités. 
Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :395152057883
Dernière mise à jour le 19 mai 2024 09:33:21 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN-13
9781849966641
Book Title
eBusiness in Healthcare
ISBN
9781849966641
Publication Year
2010
Series
Health Informatics Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Ebusiness in Healthcare : from Eprocurement to Supply Chain Management
Author
Marc A. Elmhorst
Item Length
9.3in
Publisher
Springer London, The Limited
Item Width
6.1in
Item Weight
19.2 Oz
Number of Pages
Xxviii, 326 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Here is a book that aggregates five years of experience of three successive R and D projects (ELCH, GetTogether, GROPIS) covering technical and organizational issues of eProcurement. The projects, which were funded partly by the government and partly by industry and hospitals, looked at the characteristics of procurement processes and at standard technologies. Two of the projects included case studies (ELCH, GROPIS), the third project focused on the development of standard business objects for eProcurement in healthcare (GetTogether). Together they form a rich source of information worth communicating to a large audience of experts and newcomers alike. Results from the projects are supplemented by the contributions of international experts and their views on eProcurement, which give the book a global perspective and hence allow its readers to learn from a variety of different approaches. Each chapter of the book is structured in a way that satisfies the needs of executives as well as academics.

Product Identifiers

Publisher
Springer London, The Limited
ISBN-10
1849966648
ISBN-13
9781849966641
eBay Product ID (ePID)
116851572

Product Key Features

Author
Marc A. Elmhorst
Publication Name
Ebusiness in Healthcare : from Eprocurement to Supply Chain Management
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2010
Series
Health Informatics Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
Xxviii, 326 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
19.2 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
R858-859.7
Reviews
From the reviews:"The definition and the application of eBusiness in healthcare is the central theme of this book … . The book is needed and timely, reflecting the emerging field of healthcare informatics. This book was designed as a resource for nurses, managers, clinicians, pharmacists, and students, but it raises issues that apply to a broad range of healthcare professionals who have a need to understand purchasing and selling online. … This is a high quality book and a good resource for a wide audience … ." (Diana P. Jones, Doody's Review Service, April, 2008), Aus den Rezensionen:"Der Begriff eBusiness ist eigentlich ein Dinosaurier. … Ursula Hübner … und Marc Elmhorst … haben den etwas angestaubten Begriff für das Gesundheitswesen wieder aus der Versenkung geholt. In ihrem Reader 'eBusiness in Healthcare' haben sie 13 namhafte Autoren versammelt, die sich dem Thema in einer bisher nicht erhältlichen Breite widmen. … Zu jedem Beitrag gibt es einen langen Executive Summary, was die Lesbarkeit stark verbessert. Am Ende stellt Ursula Hübner ihr 'funktionelles' Modell eines modernen Supply Chain Management für das Gesundheitswesen vor …" (Grätzel, in: EHEALTHCOM, 2008, Issue 1, S. 78), From the reviews: "The definition and the application of eBusiness in healthcare is the central theme of this book … . The book is needed and timely, reflecting the emerging field of healthcare informatics. This book was designed as a resource for nurses, managers, clinicians, pharmacists, and students, but it raises issues that apply to a broad range of healthcare professionals who have a need to understand purchasing and selling online. … This is a high quality book and a good resource for a wide audience … ." (Diana P. Jones, Doody's Review Service, April, 2008), From the reviews: "The definition and the application of eBusiness in healthcare is the central theme of this book ... . The book is needed and timely, reflecting the emerging field of healthcare informatics. This book was designed as a resource for nurses, managers, clinicians, pharmacists, and students, but it raises issues that apply to a broad range of healthcare professionals who have a need to understand purchasing and selling online. ... This is a high quality book and a good resource for a wide audience ... ." (Diana P. Jones, Doody's Review Service, April, 2008)
Table of Content
Elements of eBusiness.- to eBusiness.- Opportunities of Supply Chain Management in Healthcare.- Business Process Analysis.- Technical Background.- Integrated Information Systems.- Achieving Interorganizational Connectivity.- From Product Identification to Catalog Standards.- Applications and Experiences.- The Evolution of eBusiness in Healthcare.- An Integrated Strategy for eProcurement: The Case for Leeds Teaching Hospitals.- Supply Chain Management on Clinical Units.- Business Analysis.- Logistics Services and Beyond.- The Expert's Opinion: Part I - The Healthcare Providers.- The Expert's Opinion: Part II - The Suppliers.- Outlook.- The Supply Chain Model of eBusiness in Healthcare.
Copyright Date
2008
Topic
Instruments & Supplies, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce), Hospital Administration & Care, Production & Operations Management
Intended Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Medical

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.liaterelgaednarg@yabe
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% d'évaluations positives
2,7 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (1.024.287)

o***d (3391)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Perfect! Very good seller....Thank You!
l***e (424)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
great book right price
y***u (79)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Professional service without a hitch