|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Nancy Frey John Hattie Dougla Enseigner l'alphabétisation dans l'apprentissage visible (Livre de poche)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
État :
Neuf
3 disponibles
Prix :
57,05 USD
Environ52,51 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : 60502, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le sam. 25 mai et le jeu. 30 mai à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Vendeur Top Fiabilité
Vendeur de confiance, livraison rapide et retours facilités. 
Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :395094635604
Dernière mise à jour le 15 avr. 2024 15:36:29 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
Book Title
Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades 6-12
Title
Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades 6-12
ISBN-10
1506332374
EAN
9781506332376
ISBN
9781506332376
Genre
Children's Learning & Education
Subject
Society & Culture
Release Date
07/20/2017
Release Year
2017
Country/Region of Manufacture
US
Publication Name
Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades 6-12
Item Length
9.1in
Publisher
Corwin Press
Series
Corwin Literacy Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Douglas Fisher, Douglas Et Al.
Item Width
7.4in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
232 Pages

À propos de ce produit

Product Information

It could happen at 10:10 a.m., in the midst of interactive writing, at 2:00 p.m., when listening to a student debate, or even after class, when planning a lesson. The question arises: How do I influence student's learning-what's going to generate that lightbulb "aha" moment of understanding? Book jacket.

Product Identifiers

Publisher
Corwin Press
ISBN-10
1506332374
ISBN-13
9781506332376
eBay Product ID (ePID)
237595496

Product Key Features

Author
Douglas Fisher, Douglas Et Al.
Publication Name
Teaching Literacy in the Visible Learning Classroom, Grades 6-12
Format
Trade Paperback
Language
English
Series
Corwin Literacy Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Number of Pages
232 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
0.6in
Item Width
7.4in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1631.F5678 2017
Table of Content
IntroductionChapter 1. Mobilizing Visible Learning for LiteracyVisible Learning for LiteracyComponents of Effective Literacy LearningAdolescent Literacy: ReadingAdolescent Literacy: WritingKnowledge of How Students Learn Developmental View of Learning Meaningful Experiences and Social Interaction Surface, Deep, and Transfer of LearningWhat Students Need Scheduling Instructional TimeSpotlight on Three TeachersConclusionChapter 2. Teacher ClarityUnderstanding Expectations in StandardsLearning Intentions in Literacy Student Ownership of Learning Intentions Connecting Learning Intentions to Prior Knowledge Make Learning Intentions Inviting and Engaging Social Learning IntentionsSuccess Criteria in Literacy Success Criteria Are Crucial for MotivationConclusionChapter 3. Deliberate and Direct TeachingRelevanceTeacher Modeling Pair With Think-Alouds The "I" and "Why" of Think-AloudsStudents Should Think Aloud, TooChecking for Understanding Use Questions to Probe Student ThinkingGuided Instruction Formative Evaluation During Guided InstructionIndependent Learning Fluency Building Application Spiral Review ExtensionClosureConclusionChapter 4. Teacher-Led Dialogic InstructionEffective Talk, Not Just Any TalkFoster Deep Learning and TransferListen CarefullyFacilitate and Guide DiscussionTeacher-Led Tools for Dialogic Instruction Anticipation Guides Pinwheel Discussions Opinion StationsClose and Critical ReadingScaffolded Reading With Small GroupsConclusionChapter 5. Student-Led Dialogic LearningThe Value of Student-to-Student DiscussionThe Social and Behavioral Benefits of Peer-Assisted LearningFostering Collaborative DiscussionsTeach Students to Develop Their Own QuestionsStudent-Led Tools for Dialogic Learning Fishbowl Gallery Walks Book Clubs Readers Theatre Reciprocal Teaching Peer TutoringConclusionChapter 6. Independent LearningFinding FlowIndependent Reading for Fluency and Knowledge BuildingIndependent Writing Power Writing Error Analysis Extended Writing PromptsLearning Words IndependentlyIndependently Working With Words Use Games to Foster RetentionBig Ideas About Independent Learning Does It Promote Metacognition? Does It Promote Goal Setting? Does It Promote Self-Regulation?ConclusionChapter 7. Tools to Use in Determining Literacy ImpactDo You Know Your Impact?Do You Know Your Collective Impact?ASSESSING READINGAssessing Background Knowledge Cloze Procedure Vocabulary Matching AssessmentAssessing Reading Comprehension Informal Reading Inventories Reading Fluency Metacomprehension Strategies Index (MSI)Assessing Attitudes Toward ReadingASSESSING WRITINGAssessing Writing FluencyAssessing SpellingAssessing Writing Holistically Literacy Design Collaborative Student Work RubricsWhy Assess? Know Your ImpactConclusionCompendium of AssessmentsAppendix: Effect SizesReferencesIndex
Copyright Date
2017
Topic
Decision-Making & Problem Solving, Teaching Methods & Materials / Language Arts, Readers
Lccn
2016-059356
Intended Audience
Scholarly & Professional
Genre
Education, Language Arts & Disciplines

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Rarewaves-USA
Kathryn Searle
10100 W Sample Rd
Ste 101
33065 Coral Springs, FL
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.asu-sevawerar@yabe
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
rarewaves-usa

rarewaves-usa

97,2% d'évaluations positives
1,2 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.8
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (443.096)

1***t (1756)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
GREAT SERVICE
l***s (221)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great price, thank you!
5***8 (2820)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great condition.