Photo 1/1
Performance Evaluation in the Human Services par Simon Slavin (anglais) livre de poche
État :
10 disponibles
Livraison :
Lieu où se trouve l'objet : Ohio, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mer. 29 mai et le lun. 3 juin à 43230
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
Achetez en toute confiance
Détails sur le vendeur
- 98,2% d'évaluations positives
Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :386866529738
Dernière mise à jour le 25 mars 2024 04:39:59 CET. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- ISBN-13
- 9781138978171
- Book Title
- Performance Evaluation in the Human Services
- ISBN
- 9781138978171
- Publication Year
- 2016
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Subject Area
- Social Work
- Language
- English
- Publication Name
- Performance Evaluation in the Human Services
- Item Height
- 229mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 152mm
- Item Weight
- 454g
- Number of Pages
- 158 Pages
À propos de ce produit
Product Information
Performance Evaluation in the Human Services is a practical, specific book for managers on how to conduct performance evaluations. The book moves beyond the traditional rating scale and focuses on a new model involving the employee in the evaluation process. It stresses the need for evaluation scales to match the job description in a manner that is educational, future-oriented, and time-saving. Managers who must conduct performance reviews will find that this book presents a unique advancement on the use of behaviorally anchored rating scales for evaluation. The authors focus on the developmental/educational components of evaluation and stress employee empowerment as a result of evaluation.The authors have created an employee review system with three core components. The new appraisal model works on a One Size Fits All philosophy. It can be applied to all employees while the exact evaluating qualities differ as each job description does. Fundamental features of this new evaluative model include: the use of the Benchmark concept, a scale which indicates the level of the organization's expectations and balances the administrative (evaluative) components and professional (developmental) issues BARS, Behaviorally Anchored Rating Scales CORE and A LA CARTE Dimensions which allows for evaluation of generic aspects of performance and job specific components the use of traditional approaches to evaluation such as trait-based scales and forced comparison techniquesThe rating system in Performance Evaluation in the Human Services serves as a means of identifying areas for middle and upper managers to identify areas for employees'professional growth and self-development. This approach is goal-oriented and can change and grow with the employee and the organization. Most importantly, it is built by both staff and management to be used as a tool for working together to define specific job requirements and how these requirements can be met and evaluated.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9781138978171
eBay Product ID (ePID)
232852731
Product Key Features
Subject Area
Social Work
Publication Name
Performance Evaluation in the Human Services
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
158 Pages
Dimensions
Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
454g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
Numéro de TVA :
- GB 324767388
Numéro d'immatriculation de la société :
- 05034144
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :386866529738
Dernière mise à jour le 25 mars 2024 04:39:59 CET. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Livraison et expédition
Lieu où se trouve l'objet :
Ohio, États-Unis
Destination :
Monde entier
Exclus :
Barbade, Biélorussie, Guadeloupe, Guyane, Libye, Martinique, Nouvelle-Calédonie, Panama, Papouasie-Nouvelle-Guinée, Polynésie française, Russie, Réunion, Samoa occidentales, Ukraine, Venezuela
Livraison et expédition | Chaque objet supplémentaire | à | Service | Livraison*Afficher les instructions de livraison |
---|---|---|---|---|
Livraison gratuite | Gratuit | États-Unis | Services de livraison standard (Standard Int'l Postage) | Estimé entre le mer. 29 mai et le lun. 3 juin à 43230 |
Délai d'expédition |
---|
Envoi sous 10 jours ouvrés après réception du paiement. |
Taxes |
---|
Des taxes pourront être appliquées lors de la finalisation de l'achat. En savoir plusEn savoir plus sur le paiement des taxes sur les achats eBay |
Taxe de vente pour l'objet n°386866529738
Taxe de vente pour l'objet n°386866529738
Le vendeur facture une taxe de vente pour les États suivants :
État | Taux de la taxe de vente |
---|
Conditions de retour
Une fois l'objet reçu, contactez le vendeur dans un délai de | Frais de retour |
---|---|
30 jours | L'acheteur paie les frais de retour |
L'acheteur doit payer les frais de retour.
Détails des conditions de retour |
---|
Retours acceptés |
Détails du paiement
Modes de paiement
Inscrit comme vendeur professionnel
Évaluations en tant que vendeur (24.233)
o***5 (2070)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Well pleased with purchase , well packed and a super fast delivery. Would purchase from this seller again. Highly recommended !!!
o***m (415)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Book arrived in perfect condition. Excellent seller
_***e (369)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fantastic service, thanks.