|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Image de marque générée par l'utilisateur : intégration du contenu généré par l'utilisateur dans les gestionnaires de marque

État :
Neuf
3 disponibles
Prix :
66,42 USD
Environ61,43 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Fairfield, Ohio, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mer. 26 juin et le lun. 8 juil. à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Vendeur Top Fiabilité
Vendeur de confiance, livraison rapide et retours facilités. 
Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :386700026455
Dernière mise à jour le 19 mai 2024 12:11:46 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN-13
9783834923240
Book Title
User Generated Branding
ISBN
9783834923240
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
User Generated Branding : Integrating User Generated Content Into Brand Management
Item Length
8.3 in
Publisher
Betriebswirtschaftlicher Verlag DR. Th. Gabler Gmbh
Subject
Marketing / General, Management Science
Publication Year
2010
Series
Innovatives Markenmanagement Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Ulrike Arnhold
Item Width
5.8 in
Item Weight
22 Oz
Number of Pages
Xxviii, 451 Pages

À propos de ce produit

Product Information

The increasing relevance of the internet has brought about significant change in me­ dia consumption, communication and social behaviour and thus evoked a debate in both business studies and practice. Brands, in particular, are affected by the devel­ opments in and around the internet since they stimulate and shape such behavioural patterns. Therefore, how to manage a brand in the era of the internet has been a topic of discussion for quite some time. First, success factors of so called "virtual e­ brands" were searched for, then "internet-based brand management" was explored and finally one was acknowledged as an "expert" by only using the buzzword "brand management in Web2. 0. " Many of the papers and books published at that time, how­ ever, dealt only superficially with the subject, distinguishing themselves through se­ quences of empty words rather than in-depth knowledge of the matter. Unfortunately, this even led to the case that the editor of a topic related Special Issue of the "Mar­ keting Science" joumal preselected all submitted manuscripts according to the fact whether he personally liked or disliked the used terminology. Against the background of this situation of as much shallowness as sUbjectivity, Dr. Ulrike Arnhold analyses the state of the art of research within her dissertation with great care and intellectual finesse.

Product Identifiers

Publisher
Betriebswirtschaftlicher Verlag DR. Th. Gabler Gmbh
ISBN-10
3834923249
ISBN-13
9783834923240
eBay Product ID (ePID)
144015819

Product Key Features

Author
Ulrike Arnhold
Publication Name
User Generated Branding : Integrating User Generated Content Into Brand Management
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Marketing / General, Management Science
Publication Year
2010
Series
Innovatives Markenmanagement Ser.
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
Xxviii, 451 Pages

Dimensions

Item Length
8.3 in
Item Width
5.8 in
Item Weight
22 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf4999.2-6182
Original Language
German
Table of Content
User generated branding (UGB) as a field of study.- Theoretical basis for the development of a UGB reference framework.- Specification of UGB.- Development of the explanatory UGB model.- Empiric model validation and hypothesis testing.- Summary, critical consideration and outlook.
Copyright Date
2010
Illustrated
Yes

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.liaterelgaednarg@yabe
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% d'évaluations positives
2,7 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (1.024.688)

d***l (193)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
I couldn't find anything to complain about in this transaction if I tried - and I would absolutely buy from this seller again. Thank you!
g***b (1161)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Nice book.Perfect for this order.OK
2***f (655)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As described. Prompt shipping.