|Mis en vente dans la catégorie :
Cet objet est en rupture de stock.
Vous en avez un à vendre ?

The Managed Heart: Commercialisation of Human Feeling, Arlie Hoch

État :
Bon état
Prix :
11,99 GBP
Environ14,08 EUR
Livraison :
8,99 GBP (environ 10,56 EUR) Services de livraison standard. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : South East, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Envoyé sous un jour
Le vendeur a indiqué qu'il enverrait l'objet sous un jour ouvré après la réception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition du vendeur et dépendent du service de livraison sélectionné. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Estimé entre le jeu. 30 mai et le lun. 17 juin à 43230
Le vendeur envoie l'objet sous 1 jour après réception du paiement.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :374841410013
Dernière mise à jour le 28 avr. 2024 20:18:49 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon état: Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des ...
Book Title
The Managed Heart: Commercialization of Human Feeling,Arlie Hoch
ISBN
9780520272941
EAN
9780520272941
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Paperback
Subject Area
Family Sociology, Biological Psychology, Experimental Psychology
Language
English
Publication Name
The Managed Heart: Commercialization of Human Feeling
Item Height
210mm
Author
Arlie Russell Hochschild
Publisher
University of California Press
Item Width
140mm
Item Weight
408g
Number of Pages
352 Pages

À propos de ce produit

Product Information

In private life, we try to induce or suppress love, envy, and anger through deep acting or emotion work, just as we manage our outer expressions of feeling through surface acting. In trying to bridge a gap between what we feel and what we ought to feel, we take guidance from feeling rules about what is owing to others in a given situation. Based on our private mutual understandings of feeling rules, we make a gift exchange of acts of emotion management. We bow to each other not simply from the waist, but from the heart. But what occurs when emotion work, feeling rules, and the gift of exchange are introduced into the public world of work? In search of the answer, Arlie Russell Hochschild closely examines two groups of public-contact workers: flight attendants and bill collectors. The flight attendant's job is to deliver a service and create further demand for it, to enhance the status of the customer and be nicer than natural. The bill collector's job is to collect on the service, and if necessary, to deflate the status of the customer by being nastier than natural. Between these extremes, roughly one-third of American men and one-half of American women hold jobs that call for substantial emotional labor. In many of these jobs, they are trained to accept feeling rules and techniques of emotion management that serve the company's commercial purpose. Just as we have seldom recognized or understood emotional labor, we have not appreciated its cost to those who do it for a living. Like a physical laborer who becomes estranged from what he or she makes, an emotional laborer, such as a flight attendant, can become estranged not only from her own expressions of feeling (her smile is not her smile), but also from what she actually feels (her managed friendliness). This estrangement, though a valuable defense against stress, is also an important occupational hazard, because it is through our feelings that we are connected with those around us. On the basis of this book, Hochschild was featured in Key Sociological Thinkers, edited by Rob Stones. This book was also the winner of the Charles Cooley Award in 1983, awarded by the American Sociological Association and received an honorable mention for the C. Wright Mills Award.

Product Identifiers

Publisher
University of California Press
ISBN-13
9780520272941
eBay Product ID (ePID)
112316431

Product Key Features

Subject Area
Family Sociology, Biological Psychology, Experimental Psychology
Author
Arlie Russell Hochschild
Publication Name
The Managed Heart: Commercialization of Human Feeling
Format
Paperback
Language
English
Publication Year
2012
Type
Textbook
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Height
210mm
Item Width
140mm
Item Weight
408g

Additional Product Features

Title_Author
Arlie Russell Hochschild
Country/Region of Manufacture
United States

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Wrap Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Afficher les coordonnées
: enohpéléT60358080080
: liam-e esserdAten.aidemnorihc@kuyabe
Numéro de TVA :
  • GB 724 4981 18
Numéro d'immatriculation de la société :
  • 03800600
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Chiron_Media_Store

Chiron_Media_Store

99,4% d'évaluations positives
4,0 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (1.236.399)

5***5 (551)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Book received 25/05/24, thank you
s***7 (1771)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thanks
a***a (4)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Just what I wanted