|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Vente média : télévision, presse écrite, Internet, radio par Warner, Charles

by Warner, Charles | PB | Good
Dernier objet disponible
État :
Bon état
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... En savoir plusà propos de l'état
C'est le dernier / 1 vendus
Prix :
5,62 USD
Environ5,18 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Aurora, Illinois, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mer. 5 juin et le ven. 7 juin à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :374178893007
Dernière mise à jour le 24 févr. 2024 13:48:28 CET. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
2 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
1405158395
Item Length
9.7in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.3in
Author
Charles Warner
Genre
Business & Economics, Language Arts & Disciplines
Topic
Communication Studies, E-Commerce / Internet Marketing, Advertising & Promotion
Item Width
6.8in
Item Weight
37.2 Oz
Number of Pages
616 Pages

À propos de ce produit

Product Information

For the past two decades, Media Selling and its predecessor, Broadcast and Cable Selling , have served students and professionals in the broadcasting, cable, print, and Internet industries as an indispensable tool for learning, training, and mastering sales techniques for these media. This newly revised and updated edition addresses the significant changes that have taken place in media industries over the last few years, while continuing as a seminal resource for information on media sales. This fourth edition includes chapters on sales ethics, emotional intelligence (discerning and then matching the emotional needs of a prospect), and Internet selling. Praised by educators and sales training managers throughout the country, Media Selling advocates a solution-selling approach that one reviewer called "the best synthesis of behavioral psychology, common sense, and professional salesmanship I've ever read."

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1405158395
ISBN-13
9781405158398
eBay Product ID (ePID)
71782661

Product Key Features

Author
Charles Warner
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Communication Studies, E-Commerce / Internet Marketing, Advertising & Promotion
Publication Year
2009
Type
Textbook
Genre
Business & Economics, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
616 Pages

Dimensions

Item Length
9.7in
Item Height
1.3in
Item Width
6.8in
Item Weight
37.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5828.2
Edition Number
4
Reviews
' Media Selling has set the bar once again'providing the new knowledge standard for the industry. Whatever segment of media and advertising you're involved in, you must read Media Selling to matter in the next-generation of media.' Dean DeBiase, CEO, TNS Media, Co-author of The Big Moo ?Charlie Warner has trained more professionals in the art -- and science -- of selling radio, television, print, and interactive than anyone else. I've had the opportunity to witness his insights at work, and this book is an invaluable tool for anyone hoping to succeed in media selling." Bob Pittman, Founding Member of Pilot Group, Co-Founder of MTV and former CEO of MTV Networks and COO of AOL and AOL Time Warner "Media Selling is the preeminent text for anyone considering a career or currently employed in sales. Incorporating traditional and new media, it details both the theory and real world practice of selling. Simply put, if you want to do sales well, Media Selling is a must read. It's the only book I will use.' Darryl Smith, University of West Florida ?Charlie Warner's Media Selling is a complete, thorough playbook that expertly explores how to win in today's cross-selling media environment." George Bodenheimer, CEO of ESPN and ABC Sports
Publication Name
Media Selling : Television, Print, Internet, Radio
Table of Content
List of Contributors Preface and Acknowledgments Part I: The Marketing/Media Ecology and PersonalSelling: 1. The Marketing/Media Ecology: Charles Warner 2. Selling: Assumptions, Approaches, and Types of Selling:Charles Warner 3. Sales Ethics: Charles Warner 4. The AESKOPP System of Selling: Charles Warner Part II: Attitude, Emotional Intelligence, andSkills: 5. Attitude and Goal Setting: Charles Warner 6. Emotional Intelligence: Charles Warner 7. Skills: Effective Communication, Effective Listening, andUnderstanding People: Charles Warner 8. Skills: Influence and Creating Value: Charles Warner 9. Skills: Prospecting and Identifying Problems: CharlesWarner 10. Skills: Generating Solutions, Proposals, and Presentations:Charles Warner 11. Skills: Presenting: Charles Warner 12. Skills: Negotiating and Closing: Charles Warner 13. Skills: Servicing: Charles Warner Part III: Knowledge: 14. Business and Finance: William Redpath 15. Marketing: Tim Larson and Ken Foster 16. Media Research: Roger Baron 17. Advertising: Charles Warner 18. Television: J. William Grimes and Ron Steiner 19. Newspapers: Thomas J. Stultz 20. The Internet: Vincent Thompson and Paul Talbot 21. Radio: Paul Talbot 22. Magazines: Phil Frank 23. Media Comparisons: Advantages and Disadvantages: CharlesWarner Part IV: Opportunities, Preparation, and Persistence: 24. Opportunities, Organization, and Time Management: CharlesWarner Appendix A. Selling Magazines to Agencies: Phil Frank Appendix B. Writing Copy: Charles Warner Index
Copyright Date
2009
Lccn
2008-055192
Dewey Decimal
659.13068/8
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.skoobtfirht@yabe.selas
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,7 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (5.200.891)

s***5 (264)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Successfully arrived. Thanks!
i***t (1482)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fast shipping ! Book is in great condition
a***e (3993)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Excellent service!! AAA+++