|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Les écoles trahies : racines de l'échec dans l'éducation en centre-ville : par Neckerman, Kat...

État :
Neuf
2 disponibles
Prix :
49,81 USD
Environ46,48 EUR
Livraison :
Gratuit Services de livraison économique. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Wharton, New Jersey, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le sam. 22 juin et le jeu. 27 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :364286146667
Dernière mise à jour le 09 sept. 2023 19:42:34 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN
9780226569611
EAN
9780226569611
Subject Area
Education, Social Science
Publication Name
Schools Betrayed : Roots of Failure in Inner-City Education
Item Length
9 in
Publisher
University of Chicago Press
Subject
Educational Policy & Reform / General, Urban, General, Ethnic Studies / African American Studies, Sociology / Urban
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Kathryn M. Neckerman
Item Width
6 in
Item Weight
14.6 Oz
Number of Pages
272 Pages

À propos de ce produit

Product Information

The problems commonly associated with inner-city schools were not nearly as pervasive a century ago, when black children in most northern cities attended school alongside white children. In Schools Betrayed , her innovative history of race and urban education, Kathryn M. Neckerman tells the story of how and why these schools came to serve black children so much worse than their white counterparts. Focusing on Chicago public schools between 1900 and 1960, Neckerman compares the circumstances of blacks and white immigrants, groups that had similarly little wealth and status yet came to gain vastly different benefits from their education. Their divergent educational outcomes, she contends, stemmed from Chicago officials' decision to deal with rising African American migration by segregating schools and denying black students equal resources. And it deepened, she shows, because of techniques for managing academic failure that only reinforced inequality. Ultimately, these tactics eroded the legitimacy of the schools in Chicago's black community, leaving educators unable to help their most disadvantaged students. Schools Betrayed will be required reading for anyone who cares about urban education.

Product Identifiers

Publisher
University of Chicago Press
ISBN-10
0226569616
ISBN-13
9780226569611
eBay Product ID (ePID)
80092721

Product Key Features

Author
Kathryn M. Neckerman
Publication Name
Schools Betrayed : Roots of Failure in Inner-City Education
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Educational Policy & Reform / General, Urban, General, Ethnic Studies / African American Studies, Sociology / Urban
Publication Year
2010
Type
Textbook
Subject Area
Education, Social Science
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
1.1 in
Item Width
6 in
Item Weight
14.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lc5133
Table of Content
Preface Acknowledgments Introduction CHAPTER 1. Urban Decline CHAPTER 2. Labor Markets CHAPTER 3. Communities and Cultures CHAPTER 4. Racial Segregation and Inequality CHAPTER 5. Vocational Education CHAPTER 6. Remedial Education CHAPTER 7. Classroom Dynamics Conclusion Appendix A: Quantitative Evidence Appendix B: Historical Evidence concerning Language Styles and Schooling Notes Selected Bibliography Index
Copyright Date
2010
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
370.9773/11
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

ShopSpell, LLC.
ShopSpell LLC
26 Laurel Mountain Way
07830 Califon, NJ
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.llepspohs@yabe
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
ShopSpell

ShopSpell

98,4% d'évaluations positives
75 000 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (21.789)

0***2 (2319)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great
p***_ (508)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
no time yet to read yet, happy i have it
a***3 (9)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
The book was in new condition and shipped fast! I appreciate it