|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Tami Lapidot Orit Hazzan Noa Ragoni Guide pour enseigner l'informatique (réalisateur)

Save 15% with code DAYLIGHT15. Ends 11:59PM 17th June
État :
Neuf
Prix :
89,32 GBP
Environ105,69 EUR
Livraison :
Aucune livraison vers : États-Unis. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : GU14 0GT, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Varie
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Vendeur Top Fiabilité
Vendeur de confiance, livraison rapide et retours facilités. 
Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :355666445814
Dernière mise à jour le 15 juin 2024 07:52:04 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
Book Title
Guide to Teaching Computer Science
Title
Guide to Teaching Computer Science
Subtitle
An Activity-Based Approach
EAN
9783030393595
ISBN
9783030393595
Edition
3rd ed. 2020
Release Date
06/08/2020
Release Year
2020
Country/Region of Manufacture
CH
Item Length
155mm
Genre
Children's Learning & Education
Topic
Society & Culture
Subject Area
Educational Technology
Publication Name
Guide to Teaching Computer Science: an Activity-Based Approach
Publisher
Springer Nature Switzerland A&G
Subject
Computer Science, Teaching
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
235mm
Author
Orit Hazzan, Tami Lapidot, Noa Ragonis
Item Width
155mm
Item Weight
805g
Number of Pages
407 Pages

À propos de ce produit

Product Information

This concise yet thorough textbook presents an active-learning model for the teaching of computer science. Offering both a conceptual framework and detailed implementation guidelines, the work is designed to support a Methods of Teaching Computer Science (MTCS) course, but may be applied to the teaching of any area of computer science at any level, from elementary school to university. This text is not limited to any specific curriculum or programming language, but instead suggests various options for lesson and syllabus organization. Fully updated and revised, the third edition features more than 40 new activities, bringing the total to more than 150, together with new chapters on computational thinking, data science, and soft concepts and soft skills. This edition also introduces new conceptual frameworks for teaching such as the MERge model, and new formats for the professional development of computer science educators. Topics and features: includes an extensive set of activities, to further support the pedagogical principles outlined in each chapter; discusses educational approaches to computational thinking, how to address soft concepts and skills in a MTCS course, and the pedagogy of data science (NEW); focuses on teaching methods, lab-based teaching, and research in computer science education, as well as on problem-solving strategies; examines how to recognize and address learners' misconceptions, and the different types of questions teachers can use to vary their teaching methods; provides coverage of assessment, teaching planning, and designing a MTCS course; reviews high school teacher preparation programs, and how prospective teachers can gain experience in teaching computer science. This easy-to-follow textbook and teaching guide will prove invaluable to computer science educators within all frameworks, including university instructors and high school teachers, as well as to instructors of computer science teacher preparation programs.

Product Identifiers

Publisher
Springer Nature Switzerland A&G
ISBN-13
9783030393595
eBay Product ID (ePID)
25046662227

Product Key Features

Subject Area
Educational Technology
Author
Orit Hazzan, Tami Lapidot, Noa Ragonis
Publication Name
Guide to Teaching Computer Science: an Activity-Based Approach
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Computer Science, Teaching
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
407 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
155mm
Item Weight
805g

Additional Product Features

Title_Author
Noa Ragonis, Tami Lapidot, Orit Hazzan
Country/Region of Manufacture
Switzerland

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

RAREWAVES.COM LIMITED
Brad Aspess
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
London
W4 5PY
United Kingdom
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.sevawerar@teltuo-yabe
Numéro de TVA :
  • GB 864 1548 11
Numéro d'immatriculation de la société :
  • 05540102
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Numéro CRN :
  • 05540102
Rarewaves Outlet

Rarewaves Outlet

98,1% d'évaluations positives
3,5 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.8
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (1.374.699)

6***2 (1463)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thank you
l***e (809)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thank you
e***j (939)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Very happy - thanks