|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Publicité télévisuelle et politique : volume II : signes, codes et images (Routl

État :
Neuf
Prix :
16,00 USD
Environ14,98 EUR
Prix de vente initial : 20,00 USD Que signifie ce prix ?
Prix de vente récent fourni par le vendeur
Économisez 4,00 USD (-20 %)
Livraison :
10,79 USD (environ 10,10 EUR) Expedited Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Cleveland, Ohio, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le sam. 4 mai et le mar. 7 mai à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :355644574922

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN
9780805806625
Publication Name
Television and Political Advertising Vol. II : Volume II: Signs, Codes, and Images
Item Length
9in
Publisher
Routledge
Series
Routledge Communication Ser.
Publication Year
1991
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Frank Biocca
Item Width
6.3in
Item Weight
21.7 Oz
Number of Pages
280 Pages

À propos de ce produit

Product Information

This volume represents one of the first major scholarly efforts to unravel the psychological and symbolic processing of political advertising. Utilizing survey, experimental, qualitative, and semiotic methodologies to study this phenomenon, the contributors to Television and Political Advertising trace how political ads help to interpret the psychological reality of the presidential campaign in the minds of millions of voters. A product of the National Political Advertising Research Project, this interdisciplinary effort is valuable to researchers in advertising, communication, and consumer psychology since it helps define future work on the relationship between television, politics, and the mind of the voter. This volume, Television and Political Advertising: Signs, Codes and Images, is the second of two, and covers such areas as Generating Meaning in the Pursuit of Power, Analyses of the Meaning of Political Ads, The Campaign Documentary as an Ad, and Regulating Signs and Images.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0805806628
ISBN-13
9780805806625
eBay Product ID (ePID)
1093491

Product Key Features

Author
Frank Biocca
Publication Name
Television and Political Advertising Vol. II : Volume II: Signs, Codes, and Images
Format
Hardcover
Language
English
Series
Routledge Communication Ser.
Publication Year
1991
Type
Textbook
Number of Pages
280 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.9in
Item Width
6.3in
Item Weight
21.7 Oz

Additional Product Features

Table of Content
F. Biocca, Part I:Generating Meaning in the Pursuit of Power. What is the Language of Political Advertising? Some Limitations of Earlier "Symbolic" Approaches to Political Communication. Looking for Units of Meaning in Political Ads. The Role of Communication Codes in Political Ads. The Analysis of Discourses Within the Political Ad. The Orchestration of Codes and Discourses: Analysis of Semantic Framing. Part II:Analyses of the Meaning of Political Ads. D. Descutner, D. Burnier, A. Mickunas, R. Letteri, Bad Signs and Cryptic Codes in a Postmodern World: A Semiotic Analysis of the Dukakis Advertising. L.D. Smith, A. Johnston, Burke's Sociological Criticism Applied to Political Advertising: An Anecdotal Taxonomy of Presidential Commercials. L. Shyles, Issue Content and Legitimacy in 1988 Televised Political Advertising: Hubris and Synecdoche in Promoting Presidential Candidates. G. Chronkite, J. Liska, D. Schrader, Toward an Integration of Textual and Response Analysis Applied to the 1988 Presidential Campaign. Part III:The Campaign Documentary as an Ad. J. Morreale, The Political Campaign Film: Epideictic Rhetoric in a Documentary Frame. H.W. Simons, D.J. Stewart, Network Coverage of Video Politics: "A New Beginning" in the Limits of Criticism. Part IV:Regulating Signs and Images. J.I. Richards, C.L. Caywood, Symbolic Speech in Political Advertising: Encroaching Legal Barriers.
Copyright Date
1991
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Political Process / Media & Internet, Communication Studies, Media Studies
Dewey Decimal
659.1/932
Dewey Edition
20
Genre
Language Arts & Disciplines, Social Science, Political Science

Description de l'objet fournie par le vendeur

authentic treasures auctions

authentic treasures auctions

94% d'évaluations positives
463 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.3
Frais de livraison raisonnables
4.6
Livraison rapide
5.0
Communication
4.8
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (144)

y***y (75)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Shipped quickly and arrived safely, really happy with this purchase!
g***r (339)- Évaluations laissées par l'acheteur.
6 derniers mois
Achat vérifié
the order arrived on time and was as described
5***3 (2)- Évaluations laissées par l'acheteur.
6 derniers mois
Achat vérifié
Verkäufer war perfekt, super, cool. Lieferung war eine Scheise wie immer wenn es Dpd ist Dpd ist schrecklich. Ich war ganzen Tag zu Hause, ich habe Homeoffice, niemand hat geklopft auf der Tür. umd mein Paket wurde 5 km weit im Packetshop geliefert