Vous en avez un à vendre ?

Les émotions au travail : théorie, recherche et applications pour la gestion, paperbac...

État :
Neuf
3 disponibles
Prix :
63,22 USD
Environ58,16 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Jessup, Maryland, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mar. 4 juin et le ven. 14 juin à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 14 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :354952078358
Dernière mise à jour le 12 mai 2024 19:16:34 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN
9780470023006
Book Title
Emotions at Work : Theory, Research and Applications for Management
Item Length
9.7in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2007
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.8in
Author
Cary Cooper
Genre
Psychology, Business & Economics
Topic
Human Resources & Personnel Management, Organizational Behavior, Emotions, Industrial & Organizational Psychology
Item Width
6.6in
Item Weight
22 Oz
Number of Pages
376 Pages

À propos de ce produit

Product Information

In this book, the authors provide up-to-date thinking and research on the broad range of emotional experience in working environments with particular attention to the causes of emotional change, the consequences of emotional experience for individuals and their organisations, and the implications for effective strategies for managing individuals (including oneself) and organisations. * Offers systematic coverage of the latest concepts of emotion and methods for research in organisations * Includes scientific understanding and critique of the field as well as implications for organisational practice.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470023007
ISBN-13
9780470023006
eBay Product ID (ePID)
43443527

Product Key Features

Book Title
Emotions at Work : Theory, Research and Applications for Management
Author
Cary Cooper
Format
Perfect
Language
English
Topic
Human Resources & Personnel Management, Organizational Behavior, Emotions, Industrial & Organizational Psychology
Publication Year
2007
Genre
Psychology, Business & Economics
Number of Pages
376 Pages

Dimensions

Item Length
9.7in
Item Height
0.8in
Item Width
6.6in
Item Weight
22 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5548.8
Table of Content
About the editors. List of contributors. Preface. Part I: The nature of emotion. Chapter 1: Varieties and functions of human emotion (Robb Stanley and Graham Burrows) Chapter 2: Emotion, mood, and temperament: similarities, differences, and a synthesis (Elizabeth Gray and David Watson) Chapter 3: Discrete emotions in organizational life (Richard Lazarus and Yochi Cohen-Charash) Part II Measuring and assessing emotion at work. Chapter 4: Emotions in the workplace: biological correlates (Maurice King). Chapter 5: Measuring emotions at work (Roy Payne). Part III Organizational influences on emotion. Chapter 6: Affect at work: a historical perspective (Howard Weiss and Art Brief). Chapter 7: Culture as a source, expression, and reinforcer of emotions in organizations (Janice Beyer and David Niño). Chapter 8: Origins and consequences of emotions in organizational teams (Carsten de Dreu, Michael West, Agneta Fischer, and Sarah MacCurtain). Chapter 9: Emotions and organizational control (Stephen Fineman). Part IV: Managing emotions in the workplace. Chapter 10: Helping individuals manage emotional responses (Rose Evison). Chapter 11: Organizational management of stress and destructive emotions at work (Cary Cooper and Sue Cartwright). Chapter 12: Emotion and offices at work (Ian Donald). Part V: Emotions and the future. Chapter 13: Future work and its emotional implications (Peter Herriot). Chapter 14: Inner technology: emotions in the new millennium (Ayman Sawaf, Harold Bloomfield, and Jared Rosen). Conclusion (Roy L. Payne and Cary L. Cooper). Index.
Copyright Date
2001
Dewey Decimal
152.4
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
21

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% d'évaluations positives
1,2 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.8
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (341.199)

r***i (990)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fast shipping
i***d (496)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Accurate Description. Thanks!
a***a (2468)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Item as Described!!! S/H A+++ ThankU 5STARS!!! ;-)