|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Luxe et culture visuelle, livre de poche par Armitage, John, flambant neuf, livraison gratuite...

État :
Neuf
2 disponibles
Prix :
40,23 USD
Environ37,21 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Jessup, Maryland, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le sam. 15 juin et le jeu. 27 juin à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 14 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :353758284961
Dernière mise à jour le 29 mai 2024 21:06:51 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
Book Title
Luxury and Visual Culture
ISBN
9781474246033
Subject Area
Design, Business & Economics, Social Science
Publication Name
Luxury and Visual Culture
Item Length
9.2 in
Publisher
Bloomsbury Publishing
Subject
Fashion & Accessories, Graphic Arts / Advertising, Industries / Media & Communications, Economics / General, Customs & Traditions
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.5 in
Author
John Armitage
Item Width
6.1 in
Item Weight
19 Oz
Number of Pages
248 Pages

À propos de ce produit

Product Information

From couture fashion to opulent perfumes and decadent food, the luxury goods and services industry has grown at an unprecedented rate even in the context of a global recession. But in contemporary digital culture does luxury still reside in material things, or rather the look of things? In this first study of luxury through the lens of visual culture, Armitage argues that luxury is undergoing a shift from material culture to the immaterial culture of the visual, offering new forms of luxury engagement and unparalleled levels of pleasure never before offered to the senses.Calling for a new understanding of luxury in the changing visual landscape of contemporary society, Luxury and Visual Culture embraces an extraordinary range of cultural forms, including fashion, photography, social media, television, and art. From the masterpieces of Damien Hirst and Jeff Koons, to Richard Avedon's photography and Louis Vuitton's Flagship stores, the book explores key issues of globalization, digitization, consumer identity, "mass" luxury, and the role of art. This text is ideal for all students of contemporary luxury studies, as well as scholars and researchers in the field of visual culture.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing
ISBN-10
1474246036
ISBN-13
9781474246033
eBay Product ID (ePID)
4038376160

Product Key Features

Author
John Armitage
Publication Name
Luxury and Visual Culture
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Fashion & Accessories, Graphic Arts / Advertising, Industries / Media & Communications, Economics / General, Customs & Traditions
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Design, Business & Economics, Social Science
Number of Pages
248 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
0.5 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
19 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Gn316
Reviews
An original theoretical framework of how to engage with contemporary luxury visual culture, as it emerges as a distinct discipline. Highly commended to readers of both cultural studies and branding backgrounds.
Table of Content
List of IllustrationsAcknowledgmentsIntroduction1 Visual Culture2 Luxury and Visual Culture 3 Luxury and Fashion4 Luxury and Art5 Luxury and Photography6 Luxury and Cinema7 Luxury and Television8 Luxury and Social MediaConclusionReferencesIndex
Copyright Date
2019
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
306
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% d'évaluations positives
1,2 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.8
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (343.351)

6***m (3991)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thank you, As described and nicely shipped,
w***a (166)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thanks
c***c (438)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Todo muy lindo comprar aquí y que te llegue 10 días antes fue fabuloso