Vous en avez un à vendre ?

John Buswell Christine Williams Kei qualité de service dans les loisirs, Eve (livre de poche)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
État :
Neuf
2 disponibles
Prix :
109,14 CAD
Environ73,61 EUR
Livraison :
Aucune livraison vers : États-Unis. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : 60502, États-Unis
Délai de livraison :
Varie
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Vendeur Top Fiabilité
Vendeur de confiance, livraison rapide et retours facilités. 
Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :335186585769
Dernière mise à jour le 24 mai 2024 19:57:36 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
Book Title
Service Quality in Leisure, events, Tourism and Sport
Publication Name
Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport
Title
Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport
Author
Keith Donne, Carley Sutton, John Buswell, Christine Williams
Format
Trade Paperback
ISBN-10
1780645457
EAN
9781780645452
ISBN
9781780645452
Publisher
CABI
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Release Date
20/12/2016
Release Year
2016
Language
English
Country/Region of Manufacture
GB
Item Height
0.8in
Item Length
9.7in
Item Width
6.8in
Item Weight
30.9 Oz
Series
CABI Tourism Texts
Publication Year
2017
Topic
Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Quality Control
Number of Pages
322 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Service quality is at the forefront of how the leisure, events, tourism and sport (LETS) sectors operate. An important consideration for any business, and therefore any student of the subject, this new edition of a successful textbook addresses the key points and principles of managing service quality across the industry sector. Fully updated and enhanced, it: * Covers areas such as the experience economy, capacity management and service culture, as well as methods for measuring quality and satisfaction. * Includes numerous case studies to help students apply classroom-based theory to practice. * Is packed with student-friendly pedagogy and full color illustrations throughout to enhance the learning experience. Considering the underpinning theory of service quality, this book informs the reader of the practical application of service quality management tools and techniques in an industry with distinctive features and challenges. An invaluable read for students within the LETS sectors, it also provides a useful refresher for practitioners working in the industry.

Product Identifiers

Publisher
CABI
ISBN-10
1780645457
ISBN-13
9781780645452
eBay Product ID (ePID)
228706393

Product Key Features

Book Title
Service Quality in Leisure, events, Tourism and Sport
Author
Keith Donne, Carley Sutton, John Buswell, Christine Williams
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Quality Control
Publication Year
2017
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
322 Pages

Dimensions

Item Length
9.7in
Item Height
0.8in
Item Width
6.8in
Item Weight
30.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
G155.A1w488 2016
Edition Number
2
Table of Content
-: Introduction to book Part 1: Understanding the LETS Product 1: The LETS Experience Economy 2: Service Characteristics and the Nature of the LETS Product 3: Service Producers and Consumers: A Multidimensional Interface 4: Quality and Satisfaction Concepts Part 2: Designing and Delivering Quality in the LETS Product 5: Service and Experience Design 6: Capacity Management 7: Service Culture 8: Business Improvement Through the Use of Quality Systems and Models Part 3: Monitoring and Enhancing Quality in the LETS Product 9: Principles of Measuring and Monitoring Service Quality and Satisfaction 10: Measuring and Monitoring Service Quality and Satisfaction 11: Business Improvement Strategy: A Navigation Plan for LETS Professionals
Copyright Date
2017
Lccn
2016-029186
Dewey Decimal
338.4791
Series
Tourism Studies
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Rarewaves-USA
10100 W Sample Rd
33065 Coral Springs, FL
United States
Afficher les coordonnées
: enohpéléT6032386459 1+
: liam-e esserdAmoc.asu-sevawerar@acyabe
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Rarewaves USA CA

Rarewaves USA CA

97,7% d'évaluations positives
174 000 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (63.012)

p***p (89)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Item arrived exactly as described, thanks!
i***2 (1278)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
good service
i***2 (1278)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
good service