|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Une introduction à l'éthique des affaires par Joseph R. DesJardins (2019) feuille lâche.

État :
Comme neuf
Prix :
69,75 USD
Environ65,26 EUR
Livraison :
Gratuit Services de livraison économique. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Buffalo, New York, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le ven. 21 juin et le lun. 24 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur particulier. En conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. Cependant, la plupart des achats sont couverts par la Garantie client eBay.
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :334865780298

Caractéristiques de l'objet

État
Comme neuf: Livre qui semble neuf, mais ayant déjà été lu. La couverture ne présente aucune marque ...
Subject
Business Ethics
Level
Business
Features
Loose-Leaf
ISBN
9781260687385
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Ringbound
Language
English
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Looseleaf for an Introduction to Business Ethics
Author
Joseph R. Desjardins
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Weight
11.7 Oz
Number of Pages
304 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Since its inception, An Introduction to Business Ethics by Joseph DesJardins has been a cutting-edge resource for the business ethics course. DesJardins' unique multidisciplinary approach offers critical analysis and integrates the perspective of philosophy with management, law, economics, and public policy, providing a clear, concise, yet reasonably comprehensive introductory survey of the ethical choices available to us in business. Instructors and students can now access their course content through the Connect digital learning platform by purchasing either standalone Connect access or a bundle of print and Connect access. McGraw-Hill Connect(R) is a subscription-based learning service accessible online through your personal computer or tablet. Choose this option if your instructor will require Connect to be used in the course. Your subscription to Connect includes the following: - SmartBook(R) - an adaptive digital version of the course textbook that personalizes your reading experience based on how well you are learning the content. - Access to your instructor's homework assignments, quizzes, syllabus, notes, reminders, and other important files for the course. - Progress dashboards that quickly show how you are performing on your assignments and tips for improvement. - The option to purchase (for a small fee) a print version of the book. This binder-ready, loose-leaf version includes free shipping. Complete system requirements to use Connect can be found here: http: //www.mheducation.com/highered/platforms/connect/training-support-students.html

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1260687384
ISBN-13
9781260687385
eBay Product ID (ePID)
14038455757

Product Key Features

Author
Joseph R. Desjardins
Publication Name
Looseleaf for an Introduction to Business Ethics
Format
Ringbound
Language
English
Subject
Business Ethics
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
304 Pages

Dimensions

Item Weight
11.7 Oz

Additional Product Features

Edition Number
6
LCCN
2018-056961
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Hf5387.D392 2020
Grade from
College Freshman
Grade to
College Graduate Student
Table of Content
Desjardins: An Introduction to Business Ethics , 6e CHAPTER 1: Why Study Ethics? CHAPTER 2:Ethical Theory and Business CHAPTER 3: Corporate Social Responsibility CHAPTER 4:Corporate Culture, Governance, and Ethical Leadership CHAPTER 5: The Meaning and Value of Work CHAPTER 6: Moral Rights in the Workplace CHAPTER 7: Employee Responsibilities CHAPTER 8: Marketing Ethics: Advertising and Digital Marketing CHAPTER 9: Marketing Ethics: Advertising and Digital Marketing CHAPTER 10: Sustainability and the Natural Environment CHAPTER 11: Workplace Diversity and Discrimination CHAPTER 12: International Business and Globalization
Copyright Date
2020
Illustrated
Yes

Description de l'objet fournie par le vendeur

$ensible

$ensible

100% d'évaluations positives
283 objets vendus
Autres objets du vendeurContacter
Inscrit comme vendeur particulier
En conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats.

Évaluations en tant que vendeur (1.341)

f***o (1000)- Évaluations laissées par l'acheteur.
6 derniers mois
Achat vérifié
Quick shipping nice product
4***4 (20)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Année précédente
Achat vérifié
Great shape - As described - Thank you!
n***d (893)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Il y a plus d'un an
Achat vérifié
Everything perfect. Thanks!