Photo 1/1
Photo 1/1
Bons affects écrits, marqués : télévision, subjectivité et capitalisme
161,67 GBP
Environ192,68 EUR
ou Offre directe
État :
“warped, no dust jacket, some dirty marks to edges of pages”
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
2 disponibles
Livraison :
Aucune livraison vers : États-Unis.
Lieu où se trouve l'objet : Hereford, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Varie
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour.
Paiements :
Achetez en toute confiance
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :315098612835
Dernière mise à jour le 18 sept. 2024 21:44:42 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Bon état
- Commentaires du vendeur
- “warped, no dust jacket, some dirty marks to edges of pages”
- Book Title
- Scripted Affects, Branded Selves: Television, Subjectivity, and C
- ISBN
- 9780822348139
- Publication Year
- 2010
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Scripted Affects, Branded Selves: Television, Subjectivity, and Capitalism in 1990s Japan
- Publisher
- Duke University Press
- Subject
- Anthropology, History
- Number of Pages
- 280 Pages
À propos de ce produit
Product Information
In Scripted Affects, Branded Selves, Gabriella Lukacs analyzes the development of a new primetime serial called trendy drama as the Japanese television industry's ingenious response to market fragmentation. Much like the HBO hit Sex and the City, trendy dramas feature well-heeled young sophisticates enjoying consumer-oriented lifestyles while managing their unruly love lives. Integrating a political-economic analysis of television production with reception research, Lukacs suggests that the trendy drama marked a shift in the Japanese television industry from offering story-driven entertainment to producing lifestyle-oriented programming. She interprets the new televisual preoccupation with consumer trends not as a sign of the medium's downfall, but as a savvy strategy to appeal to viewers who increasingly demand entertainment that feels more personal than mass-produced fare. After all, what the producers of trendy dramas realized in the late 1980s was that taste and lifestyle were sources of identification that could be manipulated to satisfy mass and niche demands more easily than could conventional marketing criteria such as generation or gender. Lukacs argues that by capitalizing on the semantic fluidity of the notion of lifestyle, commercial television networks were capable of uniting viewers into new affective alliances that, in turn, helped them bury anxieties over changing class relations in the wake of the prolonged economic recession.
Product Identifiers
Publisher
Duke University Press
ISBN-13
9780822348139
eBay Product ID (ePID)
94083220
Product Key Features
Publication Year
2010
Subject
Anthropology, History
Number of Pages
280 Pages
Language
English
Publication Name
Scripted Affects, Branded Selves: Television, Subjectivity, and Capitalism in 1990s Japan
Type
Textbook
Format
Hardcover
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
Bestsellers Limited
Lori Evans
Unit 3C2, Ramsden Road
Rotherwas Industrial Estate
Hereford
Herefordshire
HR2 6LR
United Kingdom
Numéro de TVA :
- GB 977738841
Numéro d'immatriculation de la société :
- 05203037
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Numéro CRN :
- 05203037
Catégories populaires de cette Boutique
Inscrit comme vendeur professionnel
Évaluations en tant que vendeur (63.556)
- n***w (1345)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéExcellent Service- Happy to trade with ib the future
- 2***4 (5220)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéAn excellent book dispatched really quickly. Many thanks.
- b***8 (854)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéThe book arrived quickly and it was in excellent condition. Thank you very much.