Photo 1/1
Photo 1/1
Making Games for the NES par Steven Hugg : Neuf
36,89 USD
Environ33,14 EUR
État :
Neuf
Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni endommagées. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails.
C'est le dernier1 vendus
Livraison :
Gratuit Standard Shipping.
Lieu où se trouve l'objet : Sparks, Nevada, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le ven. 27 sept. et le mer. 2 oct. à 43230
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour.
Paiements :
Achetez en toute confiance
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :284317883126
Dernière mise à jour le 13 janv. 2024 12:07:23 CET. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Book Title
- Making Games for the NES
- Publication Date
- 2019-08-08
- Pages
- 262
- ISBN
- 1075952727
- Subject Area
- Computers
- Publication Name
- Making Games for the Nes
- Publisher
- Independently Published
- Item Length
- 9 in
- Subject
- Programming Languages / Assembly Language
- Publication Year
- 2019
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.6 in
- Item Weight
- 16.2 Oz
- Item Width
- 6 in
- Number of Pages
- 261 Pages
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
Independently Published
ISBN-10
1075952727
ISBN-13
9781075952722
eBay Product ID (ePID)
22038795357
Product Key Features
Number of Pages
261 Pages
Publication Name
Making Games for the Nes
Language
English
Publication Year
2019
Subject
Programming Languages / Assembly Language
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
16.2 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Synopsis
Learn how to program games for the NES You'll learn how to draw text, scroll the screen, animate sprites, create a status bar, decompress title screens, play background music and sound effects and more. While using the book, take advantage of our Web-based IDE to see your code run instantly in the browser. We'll also talk about different "mappers" which add extra ROM and additional features to cartridges. Most of the examples use the CC65 C compiler using the NESLib library. We'll also write 6502 assembly language, programming the PPU and APU directly, and carefully timing our code to produce advanced psuedo-3D raster effects. Create your own graphics and sound, and share your games with friends, Learn how to program games for the NES! You'll learn how to draw text, scroll the screen, animate sprites, create a status bar, decompress title screens, play background music and sound effects and more. While using the book, take advantage of our Web-based IDE to see your code run instantly in the browser. We'll also talk about different "mappers" which add extra ROM and additional features to cartridges. Most of the examples use the CC65 C compiler using the NESLib library. We'll also write 6502 assembly language, programming the PPU and APU directly, and carefully timing our code to produce advanced psuedo-3D raster effects. Create your own graphics and sound, and share your games with friends!
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Inscrit comme vendeur professionnel
Évaluations en tant que vendeur (473.824)
Cet objet (1)
Tous les objets (473.824)
x***i (869)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Il y a plus d'un an
Achat vérifié
Awesome ebayer!! Highly recommended! A++++
c***o (145)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As told.
c***o (145)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As told.
c***o (145)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As told.