|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

50 façons de quitter votre pupitre : stratégies d'apprentissage actif pour s'engager...

by Staley, Constance | PB | Acceptable
État :
Etat correct
Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... En savoir plusà propos de l'état
Prix :
4,63 USD
Environ4,32 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Aurora, Illinois, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le sam. 22 juin et le mar. 25 juin à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :196119599418
Dernière mise à jour le 15 juin 2024 10:51:18 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Etat correct
Livre présentant des marques d'usure apparentes. La couverture peut être légèrement endommagée, mais son intégrité est intacte. La reliure peut être légèrement endommagée, mais son intégrité est intacte. Existence possible de notes dans les marges, de soulignement et de surlignement de texte. Aucune page manquante, ni aucun autre défaut susceptible de compromette la lisibilité ou la compréhension du texte. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780534538668
Subject Area
Self-Help, Education, Language Arts & Disciplines, Literary Collections
Publication Name
50 Ways to Leave Your Lectern
Item Length
10.9 in
Publisher
Wadsworth
Subject
Speeches, General, Counseling / Academic Development, Personal Growth / Success, Public Speaking
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.5 in
Author
Constance C. Staley
Features
New Edition
Item Width
8.5 in
Item Weight
18.9 Oz
Number of Pages
272 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Today's college teacher is caught between paradigms: to lecture or not to lecture. Lecturing is now described as ineffective and passé in today's world of higher education. In practice, however, most professors still lecture because they were taught by the lecture method; they were conditioned to become auditory learners, and they have had no formal training in alternative teaching methods. Faculty are biologists, art historians, or mathematicians, and they think of teaching in terms of quantifiable content. But if lecturing is "out," what is "in"? How does one move from "empty vessel" to active learning? How can we truly engage today's student? Trends in higher education have begun to shift the teacher's role from soloist or center-stage performer to conductor, orchestrating and synthesizing a dynamic, multifaceted learning experience. Yet the question lingers: How do we leave our lecterns? How can teachers engage students?Staley's book offers you a proven way to stimulate thinking, discussion, and group interaction. Each exercise in 50 WAYS TO LEAVE YOUR LECTERN will ask you to identify your ABC Goals for the activity at the outset based on Bloom's Affective, Behavioral, and Cognitive goals. Professors may be accustomed to concentrating primarily on cognitive goals; however, all three types of goals are important. Unlike upper division courses with more specialized knowledge; affective, behavioral, and cognitive goals should be more equally balanced in first-year courses.

Product Identifiers

Publisher
Wadsworth
ISBN-10
0534538665
ISBN-13
9780534538668
eBay Product ID (ePID)
2013073

Product Key Features

Author
Constance C. Staley
Publication Name
50 Ways to Leave Your Lectern
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
New Edition
Subject
Speeches, General, Counseling / Academic Development, Personal Growth / Success, Public Speaking
Publication Year
2002
Type
Textbook
Subject Area
Self-Help, Education, Language Arts & Disciplines, Literary Collections
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Length
10.9 in
Item Height
0.5 in
Item Width
8.5 in
Item Weight
18.9 Oz

Additional Product Features

LCCN
2002-100282
Edition Description
New Edition
Reviews
1. Defining Active Learning.2. Summarizing Active Learning Research.3. Using Active Learning in First-Year Classrooms.4. Introductory Exercises: Icebreakers.5. First-Year Seminar Exercises: Motivation, College Success, Diversity, Service Learning, etc.6. Lecture-Based Exercises for Large or Small Classes.7. Content-Integrating Exercises: Self-Directed Learning and Collaborative Learning.8. Communication Skills Exercises Including Critical and Creative Thinking.9. Technology-Based Exercises: Designing Internet Activities.10. Discipline-Specific Sample Exercises.11. Closing Exercises: Wrap-Up Activities.12. Processing Active Learning Experiences: Reflection, Application, Integration.13. Designing Active Learning Experiences.14. Assessing Active Learning Experiences.
Table of Content
1. Defining Active Learning.2. Summarizing Active Learning Research.3. Using Active Learning in First-Year Classrooms.4. Introductory Exercises: Icebreakers.5. First-Year Seminar Exercises: Motivation, College Success, Diversity, Service Learning, etc.6. Lecture-Based Exercises for Large or Small Classes.7. Content-Integrating Exercises: Self-Directed Learning and Collaborative Learning.8. Communication Skills Exercises Including Critical and Creative Thinking.9. Technology-Based Exercises: Designing Internet Activities.10. Discipline-Specific Sample Exercises.11. Closing Exercises: Wrap-Up Activities.12. Processing Active Learning Experiences: Reflection, Application, Integration.13. Designing Active Learning Experiences.14. Assessing Active Learning Experiences.
Copyright Date
2003
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
378.17
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.skoobtfirht@yabe.selas
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,7 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (5.220.646)

u***g (590)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
A+
.***t (230)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Me, a Jew, says this is something every Jewish Baseball Fanatic needs.
_***c (83)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great. Good seller