|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

GOVERNING DYNAMICS : HOW TO UPLIFT SCHOOL PERFORMANCES : HOW By Festo Michael NEUF

~ BRAND NEW!! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
État :
Neuf
Prix :
33,95 USD
Environ31,39 EUR
Livraison :
Gratuit Services de livraison standard. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : US, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le lun. 3 juin et le ven. 7 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :186410329248

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN-10
998799766X
Book Title
GOVERNING DYNAMICS: How to Uplift School Performances: How to
ISBN
9789987997664
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Governing Dynamics : How to Uplift School Performances: How to Uplift School Performances, Raise Employees' Productivity & Attract Prosperity
Item Height
1.2in
Author
Festo Michael Kambrangwe
Item Length
9in
Publisher
Kambarage Institute of Leadeship AND Innovation The Limited
Item Width
6in
Item Weight
29 Oz
Number of Pages
622 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Are you not worried about the future prospects of your child, business or country? (Indeed you should!) What is the explanation for the bulging crack or gap in our social structure? the explanation for the gap between the enormous potential your child, business or country has as compared to what many are reduced to? How do we bridge the gap between the rich few and the poor masses? What is the secret behind this difference? How do we address the gap between what Mother Earth is today and what she will be tomorrow? What is the secret of sustainable growth? How do we address the gap between what schools teach today, and what they should actually be teaching-the critical gap from which all other gaps spring-gaps about which Einstein lamented saying: "Schools failed me," gaps which made Bill Gates drop out of Harvard; gaps which led Steve Jobs choosing to be self-trained, etc.? Why does one team lift the trophy, as indifferently another sits at the bottom of the table even when they are given same-same resources and opportunities? Or, likewise, why when you give a million dollar to two graduates of economics or finance: one turns it around as, like water, a million dollar drifts through the fingers of another fellow with astonishing rapidity? Why if you equally entrust your child, business or country to two graduates of management: one may lift that child, business or country to new heights while another screws it up? Indeed, DR. Congo, Nigeria or even Tanzania on one hand, and countries like Singapore, Dubai, or even Botswana and Rwanda, let alone Switzerland or Japan, illustrate in so many ways that not the physical resources available to your child, business or country that determine one's prospects per se. That's why instead, we at KI, and through this series, focus on identifying and bringing to life the enormous hidden potential-physical, mental, emotional and spiritual-available to your child or employee against a proportion so pitifully small she ordinarily puts to use! That's why we help your child or employee establish the bottom line, push the boundaries, extend the limits and close the gap-the gap our curriculum has helped create but failed to address. This, sir, Madam, is the difference we bring, the difference your child, business or country has been weeping for!

Product Identifiers

Publisher
Kambarage Institute of Leadeship AND Innovation The Limited
ISBN-10
998799766x
ISBN-13
9789987997664
eBay Product ID (ePID)
6038619631

Product Key Features

Author
Festo Michael Kambrangwe
Publication Name
Governing Dynamics : How to Uplift School Performances: How to Uplift School Performances, Raise Employees' Productivity & Attract Prosperity
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
622 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
1.2in
Item Width
6in
Item Weight
29 Oz

Additional Product Features

Target Audience
Trade
Topic
Teaching Methods & Materials / Social Science
Genre
Education

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.erotsrebuz@selas
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
ZUBER

ZUBER

98,1% d'évaluations positives
855 000 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.8
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (263.499)

h***a (2674)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Perfect
o***e (2360)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As described!
s***d (562)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great Seller! Item in excellent used condition.