Vous en avez un à vendre ?

ANCIENS COMBATTANTS DE L'ENSEIGNEMENT SUPÉRIEUR : QUAND JOHNNY ET JANE ARRIVENT par David Diramio

~ Quick Free Delivery in 2-14 days. 100% Satisfaction ~
État :
Bon état
Book is in typical used-Good Condition.  Will show signs of wear to cover and/or pages. There may be ... En savoir plusà propos de l'état
Prix :
21,49 USD
Environ20,12 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : US, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le jeu. 27 juin et le lun. 1 juil. à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :186395538837
Dernière mise à jour le 19 juin 2024 07:18:24 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“Book is in typical used-Good Condition.  Will show signs of wear to cover and/or pages. There may ...
ISBN-10
1118150791
Book Title
Veterans in Higher Education: When Johnny and Jane Come Marching
ISBN
9781118150795
Subject Area
Education, History
Publication Name
Veterans in Higher Education : When Johnny and Jane Came Marching to Campus
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Length
8.9 in
Subject
Military / Veterans, Administration / General
Publication Year
2011
Series
JB Ashe Higher Education Report Series (Aehe) Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
David Diramio, Kathryn Jarvis, Aehe
Item Weight
9.8 Oz
Item Width
5.8 in
Number of Pages
152 Pages

À propos de ce produit

Product Information

STUDENTS WITH MILITARY EXPERIENCE are choosing to pursue postsecondary education in numbers not seen since World War II. An estimated 2 million men and women, many having served in the wars in Iraq and Afghanistan, are now or will be pursuing degrees from all educational sectors: public and private, two- and four-year, online and brick and mortar. Are administrators, staff and faculty at institutions of higher learning ready to receive this emerging population of students, many of whom face unique challenges associated with wartime servce? Transition from military duty to civilian life and college can be difficult and in some instances is exacerbated by physical or psychological injuries. This volume seeks to understand those difficulties by applying developmental and college effect theories to better interpret the contemporary phenomenon of student veterans. The purpose of this volume is to integrate student development theory in planning programs and services for student veterans, many of whom have rusty academic skills and poor study habits and are unfamiliar with the requirements for success in the civilian workforce after graduation. With the help of institutional support and services, however, many student veterans have the potential for academic excellence as a result of their mission-oriented dedication and the work ethic they learned while serving in the military. David DiRamio , a U.S. Navy vateran, is associate professor of higher education administration at Auburn University. Kathyrn Jarvis is director of academic support at Auburn University. She has served as an administrator and faculty member in higher education for more than thirty years.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1118150791
ISBN-13
9781118150795
eBay Product ID (ePID)
109062359

Product Key Features

Number of Pages
152 Pages
Language
English
Publication Name
Veterans in Higher Education : When Johnny and Jane Came Marching to Campus
Publication Year
2011
Subject
Military / Veterans, Administration / General
Type
Textbook
Subject Area
Education, History
Author
David Diramio, Kathryn Jarvis, Aehe
Series
JB Ashe Higher Education Report Series (Aehe) Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
9.8 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
5.8 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2013-474706
Dewey Edition
23
Series Volume Number
146
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
378.1/98086970973
Lc Classification Number
Ub357.D52 2011
Table of Content
Executive Summary ix Foreword xiii Acknowledgments xvii Old Friends and New Faces 1 Home Alone? Applying Theories of Transition to Support Student Veterans' Success 7 A Model for Supporting Student Veterans' Transition 11 Conclusion 17 Commentary from Nancy K. Schlossberg 18 What Matters to Veterans? Peer Influences and the Campus Environment 21 The Military Bond 21 Inputs, Environment, and Outcomes 22 Inputs, Environment, and Outcomes for Veterans 25 Peer Group Supports and Influences 27 Summary and Recommendations 29 Commentary from Alexander W. Astin 32 Transition 2.0: Using Tinto's Model to Understand Student Veterans' Persistence 35 Transition and Preentry Attributes 36 Goals and Commitments 40 Initial Institutional Experiences 41 Transition 2.0: Academic and Social Integration 44 Transition 2.0: Academic and Social Integration with the Campus Community 46 Career Services and the Student Veteran 47 New Goals and Intent to Persist 48 Critics of Academic and Social Integration 48 Conclusion 50 Commentary from John M. Braxton 51 Crisis of Identity? Veteran, Civilian, Student 53 Identity Development and Knowledge of Self 54 Self and Others 55 Multiple Roles and Intersecting Identities 56 Crisis, Exploration, and Commitment 59 Multiple Dimensions of Identity 59 Typologies 61 Conclusion 65 Commentary from Linda Reisser 66 Women Warriors: Supporting Female Student Veterans 69 Enduring Effects of Male Turf: Gender and Assumptions 72 Mothers and Warriors: Care and Justice 73 Into a College Environment: Developing a Voice 75 Help Seeking: Learning to Cope 77 Marching Together: Summary 78 Commentary from Margaret Baechtold 79 Ideas for a Self-Authorship Curriculum for Students with Military Experience 81 Classes for Veterans 84 Meaning Making and Self-Authorship 86 Concept Mapping for Curriculum Planning 86 Conclusion 90 Commentary from Marcia B. Baxter Magolda 91 Institutional Response to an Emerging Population of Veterans 95 EFA Factor One--Financial Matters 101 EFA Factor Two--Administrative and Strategic Planning 105 EFA Factor Three--Advising and Career Services 106 EFA Factor Four--Psychological Counseling Services 107 EFA Factor Five--Veterans Office on Campus 111 Conclusion 112 Concluding Thoughts 113 Appendix A: A Veteran's Essay 117 Appendix B: Example Syllabus 119 References 121 Name Index 135 Subject Index 139 About the Authors 143
Copyright Date
2011

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.erotsrebuz@selas
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
ZUBER

ZUBER

98,1% d'évaluations positives
862 000 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.8
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (265.537)

z***o (356)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thank you!
-***n (131)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great!
o***n (857)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Excellent!