|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

PSYCHOLOGIE DE L'ENFANT : UN POINT DE VUE CONTEMPORAIN par E. Mavis Hetherington & Ross D

~ MINT Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
État :
Comme neuf
Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ... En savoir plusà propos de l'état
Prix :
22,95 USD
Environ21,31 EUR
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : US, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mer. 8 mai et le lun. 13 mai à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :186389216638
Dernière mise à jour le 04 mai 2024 09:24:24 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Comme neuf
Livre qui semble neuf, mais ayant déjà été lu. La couverture ne présente aucune marque d'usure apparente. Pour les couvertures rigides, la jaquette (si applicable) est incluse. Aucune page n'est manquante, endommagée, pliée ni déchirée. Aucun texte n'est souligné ni surligné. Aucune note ne figure dans les marges. La couverture intérieure peut présenter des marques d'identification mineures. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“Book is in Like New / near Mint Condition. Will include dust jacket if it originally came with ...
ISBN-10
0073012319
Book Title
Child Psychology: A Contemporary Viewpoint
ISBN
9780073012315
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Child Psychology : a Contemporary ViewPoint
Author
Mary Gauvain, Virginia Otis Locke, Ross D. Parke, E. Mavis Hetherington
Publisher
McGraw-Hill Companies, T.H.E.
Number of Pages
736 Pages

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Companies, T.H.E.
ISBN-10
0073012319
ISBN-13
9780073012315
eBay Product ID (ePID)
57170584

Product Key Features

Author
Mary Gauvain, Virginia Otis Locke, Ross D. Parke, E. Mavis Hetherington
Publication Name
Child Psychology : a Contemporary ViewPoint
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
736 Pages

Additional Product Features

Lc Classification Number
Bf721.H418 2006
Edition Number
6
Table of Content
1. Child Development: Themes, Theories, and Methods Themes of Development Theoretical Perspectives on Development Developmental Themes and Theoretical Perspectives: An Overview Making the Connections 1.1 Research Methods in Child Psychology Making the Connections 1.2 Summary Explore and Discuss 2. Heredity and the Environment The Process of Genetic Transmission Genetic Influences on Development Genetic Counseling and Genetic Engineering Heredity-Environment Interactions Heredity, Environment, and Individual Differences Making the Connections 2 Summary Explore and Discuss 3. Prenatal Development and Birth Stages of Prenatal Development Risks in the Prenatal Environment Birth and the Beginnings of Life Vulnerability and Resilience in Children at Risk Making the Connections 3 Summary Explore and Discuss 4. Infancy: Sensation, Perception, and Learning The Newborn The Infant's Sensory and Perceptual Capacities Early Learning and Memory Making the Connections 4 Summary Explore and Discuss 5. The Child's Growth: Brain, Body, Motor Skills, and Sexual Maturation Brain Development in Infancy Motor Development Physical Growth Sexual Maturation Making the Connections 5 Summary Explore and Discuss 6. Emotional Development and Attachment Early Emotional Development Recognizing Emotions in Others The Beginnings of Specific Emotions Learning to Regulate Emotions How Children Think about Emotions The Development of Attachment The Nature and Quality of Attachment Making the Connections 6 Summary Explore and Discuss 7. Language and Communication The Components of Language: Phonology, Semantics, Grammar, and Pragmatics Theories of Language Development The Antecedents of Language Development Semantic Development: The Power of Words The Acquistion of Grammar: From Words to Sentences Learning the Social and Creative Uses of Language Metalinguistic Awareness: Knowing About Language Bilingualism and Language Development Making the Connections 7 Summary Explore and Discuss 8. Cognitive Development: Piaget and Vygotsky Piaget's Theory of Cognitive Development Piaget's Main Tenet: The Child Actively Seeks Knowledge The Stages of Cognitive Development Evaluation of Piaget's Theory Vygotsky's Sociocultual Theory of Cognitive Development Evaluation of Vygotsky's Theory Making the Connections 8 Summary Explore and Discuss 9. Cognitive Development: The Information-Processing Approach Information-Processing Thoery Developmental Changes in Some Significant Cognitive Abilities Metacognition Making the Connections 9 Summary Explore and Discuss 10. Intelligence and Achievement Theories of Intelligence The Traditional Approach: Testing Intelligence Why do People Differ in Measured Intelligence? Achievement Motivation and Intellectual Performance Ethnicity, Social Class, and Intellectual Performance Cognitive Intervention Studes Beyond the Norms: Giftedness and Mental Retardation Creativity Making the Connections 10 Summary Explore and Discuss 11. The Family The Family System Social Class, Ethnicity, and Socialization The Changing American Family Child Abuse with the Family Making the Connections 11 Summary Explore and Discuss 12. Expanding the Social World: Peers and Friends How Peer Interactions Begin: Developmental Patterns Peers as Socializers Peer Acceptance Promoters of Peer Acceptance: Parents and Teachers When Peers become Friends Parents, Peers, or Both? From Dyads to Groups Peer Groups in Different Cultures Making the Connections 12 Summary Explore and Discuss 13. Gender Roles and Gender Differences Defining Sex and Gender Gender-Role Standards and Stereotypes Biological Factors in
Copyright Date
2006
Target Audience
College Audience
Topic
Developmental / Child
Lccn
2005-925570
Dewey Decimal
155.4
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Psychology

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.erotsrebuz@selas
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
ZUBER

ZUBER

98,1% d'évaluations positives
848 000 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.8
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (261.366)

a***n (18)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As described
s***d (259)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fine seller
6***6 (736)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As described….thank you