Photo 1/1
Recadrer la recherche en éducation : résister à l'agenda « ce qui fonctionne »
État :
Livraison :
Lieu où se trouve l'objet : Rossendale, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Envoyé sous un jour
Estimé entre le jeu. 30 mai et le lun. 17 juin à 43230
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
Achetez en toute confiance
Détails sur le vendeur
- 99,2% d'évaluations positives
Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :155938377632
Dernière mise à jour le 12 mai 2024 16:48:32 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Book Title
- Reframing Educational Research: Resisting the 'what works' agenda
- Genre
- Higher education, tertiary education
- ISBN
- 9780415529174
- Publication Year
- 2013
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Reframing Educational Research: Resisting the 'what Works' Agenda
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Coaching & Career Guidance, Strategy
- Item Weight
- 408g
- Number of Pages
- 248 Pages
À propos de ce produit
Product Information
Possibilities for the use of research in educational practice are often written off due to the history, politics and interests of the ostensibly separate worlds that researchers and practitioners occupy. However, a more optimistic account highlights the ways these communities share a common need for practice-based theories, which enable them to make sense of a wide range of issues in education, including pedagogy, learning, and educational equity. In applying theory to situated accounts of various educational practices and learning contexts, this book explores mistaken assumptions about the ways that research can 'inform' or otherwise impact practice. It problematises a 'what works' agenda but also points to potentially more productive research-practice relationships in education. Experienced contributors describe how they have used a variety of context-sensitive theoretical approaches in the socio-cultural and discursive traditions to both understand practice and address a wide range of practical issues in education. At its core Reframing Educational Research challenges two commonly held assumptions: that best practice is readily identifiable in a way that is then transferrable to new contexts for use by practitioners more widely, and that theory will not help with what to do on Monday morning in the classroom or in developing policies with direct and visible impact. Drawing on the experience of a number of highly respected expert contributors, including Mel Ainscow, Harry Daniels, Anna Sfard and Etienne Wenger-Trayner, the book discusses a range of issues that must be explicitly addressed if we are to make headway in developing a sustainable and productive relationship between research, policy and practice. The authors make it clear that the politics, policies, institutional practices, market systems and social dynamics currently at play in education have a tendency to derail the idealised pathway from research to reform. This book aims to move the discussion towards alternative, and potentially more fruitful, ways of linking research with practice. Reframing Educational Research is an invitation to all researchers to identify new opportunities for advancing theory and practice in education. It is a must-read for all practitioners and researchers in education.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415529174
eBay Product ID (ePID)
148871674
Product Key Features
Publication Name
Reframing Educational Research: Resisting the 'what Works' Agenda
Format
Paperback
Language
English
Subject
Coaching & Career Guidance, Strategy
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
248 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
408g
Additional Product Features
Editor
Valerie Farnsworth, Yvette Solomon
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Numéro de TVA :
- GB 901578627
Numéro d'immatriculation de la société :
- 07693718
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :155938377632
Dernière mise à jour le 12 mai 2024 16:48:32 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Livraison et expédition
Lieu où se trouve l'objet :
Rossendale, Royaume-Uni
Destination :
Monde entier
Exclus :
Afghanistan, Allemagne, Amérique centrale et Caraïbes, Amérique du Sud, Autriche, Estonie, Libye, Nauru, Russie, Somalie, Suisse, Ukraine, Yémen
Livraison et expédition | à | Service | Livraison*Afficher les instructions de livraison |
---|---|---|---|
7,60 GBP (environ 8,92 EUR) | États-Unis | Services de livraison standard (Standard Int'l Postage) |
Délai d'expédition |
---|
Envoi sous 1 jour ouvré après réception du paiement. |
Taxes |
---|
Des taxes pourront être appliquées lors de la finalisation de l'achat. En savoir plusEn savoir plus sur le paiement des taxes sur les achats eBay |
Taxe de vente pour l'objet n°155938377632
Taxe de vente pour l'objet n°155938377632
Le vendeur facture une taxe de vente pour les États suivants :
État | Taux de la taxe de vente |
---|
Conditions de retour
Une fois l'objet reçu, contactez le vendeur dans un délai de | Frais de retour |
---|---|
30 jours | L'acheteur paie les frais de retour |
L'acheteur doit payer les frais de retour.
Détails des conditions de retour |
---|
Retours acceptés |
Détails du paiement
Modes de paiement
Inscrit comme vendeur professionnel
Évaluations en tant que vendeur (2.399.182)
i***i (319)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
This looks great, thx!
r***r (408)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thank you, these books are great
l***n (306)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fab condition. The book looked brand new.