|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Recadrer la recherche en éducation : résister à l'agenda « ce qui fonctionne »

État :
Bon état
Prix :
4,00 GBP
Environ4,70 EUR
Livraison :
7,60 GBP (environ 8,92 EUR) Services de livraison standard. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Rossendale, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Envoyé sous un jour
Le vendeur a indiqué qu'il enverrait l'objet sous un jour ouvré après la réception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition du vendeur et dépendent du service de livraison sélectionné. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Estimé entre le jeu. 30 mai et le lun. 17 juin à 43230
Le vendeur envoie l'objet sous 1 jour après réception du paiement.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :155938377632
Dernière mise à jour le 12 mai 2024 16:48:32 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon état: Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des ...
Book Title
Reframing Educational Research: Resisting the 'what works' agenda
Genre
Higher education, tertiary education
ISBN
9780415529174
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Reframing Educational Research: Resisting the 'what Works' Agenda
Item Height
234mm
Author
Valerie Farnsworth, Yvette Solomon
Publisher
Taylor & Francis LTD
Item Width
156mm
Subject
Coaching & Career Guidance, Strategy
Item Weight
408g
Number of Pages
248 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Possibilities for the use of research in educational practice are often written off due to the history, politics and interests of the ostensibly separate worlds that researchers and practitioners occupy. However, a more optimistic account highlights the ways these communities share a common need for practice-based theories, which enable them to make sense of a wide range of issues in education, including pedagogy, learning, and educational equity. In applying theory to situated accounts of various educational practices and learning contexts, this book explores mistaken assumptions about the ways that research can 'inform' or otherwise impact practice. It problematises a 'what works' agenda but also points to potentially more productive research-practice relationships in education. Experienced contributors describe how they have used a variety of context-sensitive theoretical approaches in the socio-cultural and discursive traditions to both understand practice and address a wide range of practical issues in education. At its core Reframing Educational Research challenges two commonly held assumptions: that best practice is readily identifiable in a way that is then transferrable to new contexts for use by practitioners more widely, and that theory will not help with what to do on Monday morning in the classroom or in developing policies with direct and visible impact. Drawing on the experience of a number of highly respected expert contributors, including Mel Ainscow, Harry Daniels, Anna Sfard and Etienne Wenger-Trayner, the book discusses a range of issues that must be explicitly addressed if we are to make headway in developing a sustainable and productive relationship between research, policy and practice. The authors make it clear that the politics, policies, institutional practices, market systems and social dynamics currently at play in education have a tendency to derail the idealised pathway from research to reform. This book aims to move the discussion towards alternative, and potentially more fruitful, ways of linking research with practice. Reframing Educational Research is an invitation to all researchers to identify new opportunities for advancing theory and practice in education. It is a must-read for all practitioners and researchers in education.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415529174
eBay Product ID (ePID)
148871674

Product Key Features

Author
Valerie Farnsworth, Yvette Solomon
Publication Name
Reframing Educational Research: Resisting the 'what Works' Agenda
Format
Paperback
Language
English
Subject
Coaching & Career Guidance, Strategy
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
248 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
408g

Additional Product Features

Editor
Valerie Farnsworth, Yvette Solomon
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Revival Books Ltd
Revival Books
Hall Carr Mill
Fallbarn Road
Rawtenstall
Lancashire
BB4 7NX
United Kingdom
Afficher les coordonnées
: enohpéléT70272260710
: liam-e esserdAku.oc.skooblaviver@skoob
Numéro de TVA :
  • GB 901578627
Numéro d'immatriculation de la société :
  • 07693718
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
WeBuyBooks

WeBuyBooks

99,2% d'évaluations positives
6,3 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
5.0
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (2.399.182)

i***i (319)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
This looks great, thx!
r***r (408)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thank you, these books are great
l***n (306)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fab condition. The book looked brand new.