|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Ce que les enseignants qui réussissent font dans l'inclusivité..., Cathy Hicks

8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
État :
Très bon état
Prix :
4,70 GBP
Environ5,52 EUR
Livraison :
Aucune livraison vers : États-Unis. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : GB, Royaume-Uni
Délai de livraison :
Varie
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :144969628092
Dernière mise à jour le 28 avr. 2024 05:12:13 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état: Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent ...
Title
What Successful Teachers Do in Inclusive Classrooms: 60 Resear...
Book Title
What Successful Teachers Do in Inclusive Classrooms: 60 Resear...
ISBN
1412906296
EAN
9781412906296
Binding
Paperback / softback
Date of Publication
20050526
Release Title
What Successful Teachers Do in Inclusive Classrooms: 60 Resear...
Artist
Cathy Hicks
Brand
N/A
Colour
N/A
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
What Successful Teachers Do in Inclusive Classrooms: 60 Research-Based Teaching Strategies That Help Special Learners Succeed
Item Height
254mm
Author
Cathy D. Hicks, Neal A. Glasgow, Sarah J. Mcnary
Publisher
SAGE Publications INC International Concepts
Item Width
177mm
Subject
Teaching
Item Weight
310g
Number of Pages
152 Pages

À propos de ce produit

Product Information

`An awesome collection of very current best practice suggestions!' - Jacqueline Thousand, Co-Author, A Guide to Co-Teaching `This is the way that flesh'n'blood teachers talk to each other' - Millie Gore, Chair, Special Education Program, Midwestern State University, Wichita Falls, TX `The greatest strengths of this book are its practicality and the fact that there is a tremendous need for it out there for teachers with no background in special education who are teaching students with special needs' - J. David Smith, Author, In Search of Better Angels Test-drive these research-based strategies in your inclusive classroom! Bridging the gap between theory and practice, this book focuses on extending academic research to classroom practices that address the problems faced by teachers working with special needs students in inclusive classrooms. Providing a convenient format that teachers, trainers, and administrators will find appealing, What Successful Teachers Do in Inclusive Classrooms packs 60 research-based strategies into one user-friendly guide that gives teachers the tools and confidence to engage their special needs learners. It masterfully deciphers the latest research and makes it accessible and applicable for day-to-day classroom practice. Each one of the 60 teaching strategies covers: - A straightforward one-line action statement - An easy-to-read synthesis of relevant educational, psychological, and sociological studies - Concrete and specific tactics for immediate application in the classroom - Pointers on how to identify and avoid potential pitfalls - Sources for further reading on the research/strategy outlined This comprehensive guide outlines a full range of research-based methods that can be combined and tailored to create the best instructional plan for special learners, focusing on maximizing achievement in today's inclusive classroom.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications INC International Concepts
ISBN-13
9781412906296
eBay Product ID (ePID)
87254460

Product Key Features

Author
Cathy D. Hicks, Neal A. Glasgow, Sarah J. Mcnary
Publication Name
What Successful Teachers Do in Inclusive Classrooms: 60 Research-Based Teaching Strategies That Help Special Learners Succeed
Format
Paperback
Language
English
Subject
Teaching
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
152 Pages

Dimensions

Item Height
254mm
Item Width
177mm
Item Weight
310g

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United States
Editor
Cathy D. Hicks, Neal A. Glasgow, Sarah J. Mcnary

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.skoobfodlrow@yabe
Numéro de TVA :
  • DE 281042328
  • EL 996857788
  • ES N8267548I
  • FR 27823676960
  • GB 922696893
  • IT 00185819992
Numéro d'immatriculation de la société :
  • 06437594
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
World of Books Ltd

World of Books Ltd

98,8% d'évaluations positives
35,1 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (12.747.274)

w***i (576)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Item as described in good condition and fast delivery thanks!
w***i (576)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Item as described in good condition and fast delivery thanks!
c***s (3584)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Lovely book very informative, can’t wait to use it.