|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

American Education by Spring, Joel

by Spring, Joel | PB | Good
État :
Bon état
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... En savoir plusà propos de l'état
Livraison :
Gratuit Economy Shipping. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Aurora, Illinois, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le ven. 3 mai et le lun. 6 mai à 43230
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Vendeur Top Fiabilité
Vendeur fiable, livraison rapide et retours facilités. 
Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :143985313537
Dernière mise à jour le 25 avr. 2024 01:46:00 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780073525945
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Publication Name
American Education
Item Height
0.6in
Author
Joel Spring
Item Length
9in
Publisher
McGraw-Hill Companies, T.H.E.
Item Width
6.6in
Item Weight
18.1 Oz
Number of Pages
350 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Clear, concise, and authoritative-- compact and affordable, too-- with scholarship that is often cited as a primary source, "American Education" brings up-to-date information and challenging perspectives to teacher educators' classrooms. Revised every two years, "American Education" provides a fresh, concise, and up-to-date introduction to the historical, political, social, and legal foundations of education and to the profession of teaching in the United States. This edition introduces a new chapter reference guide to the No Child Left Behind Act, provides a fresh look at multiculturalism and multilingualism, and presents a new discussion of the link between schooling and the growing gap between rich and poor.

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Companies, T.H.E.
ISBN-10
0073525944
ISBN-13
9780073525945
eBay Product ID (ePID)
57073268

Product Key Features

Author
Joel Spring
Publication Name
American Education
Format
Perfect
Language
English
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
350 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.6in
Item Width
6.6in
Item Weight
18.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lc191.4.S684 2008
Edition Number
13
Table of Content
A Guide with Chapter References to Discussions of No Child Left Behind Act of 2001 Preface PART 1: SCHOOL AND SOCIETY Chapter 1: The Goals of Public Schooling National Education Summit on High Schools: Who Determines the Public Interest? What is the Public Interest? Turning Public Goals into a Core Curriculum Getting the Core Curriculum into Schools Public Benefits and Goals for Schools Are Schools Always a Public Good? Historical Goals of Schooling The Political Goals of Schooling The Social Goals of Schooling The Economic Goals of Schooling Human Capital and the Role of Business in American Education Conclusion Suggested Readings and Works Cited in Chapter Chapter 2: Education and Equality of Opportunity School Models for Equality of Opportunity The Common-School Model The Sorting-Machine Model The High-Stakes Testing Model Education and Income The Bias of Labor Market Conditions on Educational Attainment, Income, and Gender White Privilege: Race, Educational Attainment, and Income The Asian Advantage: Race, Household Income, and Education Cultural Capital: Child-Rearing and Equality of Opportunity Cultural Capital: Preschool and Equality of Opportunity Schooling: Why Are the Rick Getting Richer and the Poor Getting Poorer? Shopping for a Public School: Education, Social Class, and School Districts Savage Inequalities Central City Schools Social Class and At-Risk Students Poverty Among School-Aged Children The End of the American Dream: School Dropouts Tracking and Ability Grouping Should Tracking and Ability Grouping Be Abolished? Social Reproduction Resistance Conclusion Suggested Readings and Works Cited in Chapter Chapter 3: Equality of Educational Opportunity: Race, Gender, and Special Needs The Law, Race, and Equality of Educational Opportunity The Meaning of Race What Race Am I?: Racial and Cultural Self-Identification Race and Social Class School Segregation Today Second-Generation Segregation The Economics of Racism Defining Racism Institutional Racism: Relationship Between Racial Segregation and High School Dropouts Disparity in Educational Funding Based on Race Race, Social Class, and Equal Educational Opportunities Teaching About Racism The Recent Struggle for Equal Education for Women Sexism and Education What's Happening to the Boys in the New Gender Divide? Students with Disabilities Public Law 94-142: Education for All Handicapped Children Act Writing an IEP Which Children Have Disabilities? Inclusion Inclusion and the No Child Left Behind Act of 2001 An Inclusion Success Story The Inclusion Debate Commission on Excellence in Special Education Conclusion Suggested Readings and Works Cited in Chapter Chapter 4: Student Diversity Foreign-Born Population of the United States Is It Hispanic or Latino? The Changing Population of U.S. Schools Educational Experiences of Immigrants to the United States Languages of School-Age Children Are U.S. Teachers Prepared for Language Diversity? Mexican American Students and U.S. Schools Asian American Students and U.S. Schools Native American Students and U.S. Schools Conclusion Suggested Readings and Works Cited in Chapter Chapter 5: Multicultural Education Different Ways of Knowing and Seeing the World Biculturalism: Collectivist and Individualist Societies Dominated Cultures: John Ogbu Empowerment through Multicultural Education: James Banks, Sonia Nieto, and Critical Pedagogy Educating for Economic Power: Lisa Delpit Ethnocentric Education Bilingual Education and English Language Acquisition: No Child Left Behind English Language Acquisition Act of 2001 Bicultural Education: Is This The Answer? Globalization: Language and Cultural Rights Conclusion Suggested Readings and Works Cited in
Copyright Date
2008
Target Audience
Trade
Topic
Educational Policy & Reform / Federal Legislation, General, Philosophy, Theory & Social Aspects
Lccn
2006-036000
Dewey Decimal
379.73
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Afficher les coordonnées
: liam-e esserdAmoc.skoobtfirht@yabe.selas
Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,5 millions objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9
Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (5.165.502)

i***o (1942)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thank you !
c***e (82)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Amazing! Very pleased with everything.
s***t (174)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good book