|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Partenariats famille-école en contexte par Sheridan Susan M. (anglais) couverture rigide

État :
Neuf
Prix :
19,97 USD
Environ18,39 EUR
Livraison :
Gratuit Services de livraison économique. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Williamsport, Pennsylvania, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le lun. 20 mai et le ven. 24 mai à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :133390036484
Dernière mise à jour le 10 janv. 2024 20:47:46 CET. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN
9783319192277
Publication Year
2015
Series
Research on Family-School Partnerships Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Family-School Partnerships in Context
Author
Elizabeth Moorman Kim
Item Length
9.3in
Publisher
Springer International Publishing A&G
Item Width
6.1in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
Xiii, 124 Pages

À propos de ce produit

Product Information

This volume focuses on context considerations in family-school partnership research. The book examines how cultural diversity, including differences in parenting (e.g., race, education, family history) and diverse school variables (e.g., location, population, organization, ) can affect family-school partnerships. Its bio ecological perspective pinpoints critical areas that studies need to address for real-world utility, such as parental commitment and developmental considerations. Although the book's focus is research, chapters present program designs and evaluations along with ideas for community involvement and policy. The authors also explore the changing landscape for home-school partnerships resulting from the impact of technology, which is rapidly becoming a central player in organizing research and bringing interventions to life. Topics covered include: Complexities in field-based partnership research. Family-centered, school-based interventions. A district leadership approach to school, family and community partnerships. Research issues to forward a policy agenda supporting family-school partnerships. Testing statistical moderation in research on home-school partnerships. Integrating current and evolving knowledge toward future directions for research. Contexts of Family-School Partnerships is a valuable resource for researchers, professionals and graduate students in child and school psychology, educational policy and politics, family studies, developmental psychology, sociology of education, sociology and anthropology.

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3319192272
ISBN-13
9783319192277
eBay Product ID (ePID)
211858468

Product Key Features

Author
Elizabeth Moorman Kim
Publication Name
Family-School Partnerships in Context
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2015
Series
Research on Family-School Partnerships Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
Xiii, 124 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
6.1in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
3
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Lb1027.55
Table of Content
Chapter 1. Cultural Meanings.- Chapter 2. Diversity in Parenting and the Effects of Family-School Partnerships.- Chapter 3. Diversity Among Settings and the Effects of Family-School Partnerships.- Chapter 4. Innovations for Understanding the Role of Context in Family-School Partnership Research.- Chapter 5. Commentary.
Copyright Date
2016
Topic
Educational Policy & Reform / General, Educational Psychology, Parent Participation, Sociology / Marriage & Family, Philosophy, Theory & Social Aspects
Dewey Decimal
371.192
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education, Social Science

Description de l'objet fournie par le vendeur

The Beneral Store

The Beneral Store

100% d'évaluations positives
19 000 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
5.0
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Inscrit comme vendeur professionnel

Évaluations en tant que vendeur (6.089)

a***u (1185)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
AAAAAAA
y***i (65)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
I like this product it works great
s***s (7)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great experience