|Mis en vente dans la catégorie :
Vous en avez un à vendre ?

Qualité de l'information appliquée : meilleures pratiques pour améliorer l'information commerciale,

État :
Très bon état
Prix :
30,00 USD
Environ27,66 EUR
Livraison :
4,87 USD (environ 4,49 EUR) Services de livraison économique. Afficher les détailspour la livraison
Lieu où se trouve l'objet : Heber Springs, Arkansas, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le lun. 17 juin et le jeu. 20 juin à 43230
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Afficher les détails- pour en savoir plus sur les retours
Paiements :
     

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. 

Détails sur le vendeur

Inscrit comme vendeur particulier. En conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. Cependant, la plupart des achats sont couverts par la Garantie client eBay.
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :116088479254

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état: Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent ...
Level
Business
ISBN
9780470134474
Subject Area
Computers
Publication Name
Information Quality Applied : Best Practices for Improving Business Information, Processes and Systems
Item Length
9.5 in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Subject
Databases / General, Enterprise Applications / General
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.8 in
Author
Larry P. English
Item Width
7.6 in
Item Weight
57.3 Oz
Number of Pages
840 Pages

À propos de ce produit

Product Information

122 organizations lost a total of $1.2 trillion in process failure and waste caused by poor quality Information. Learn how your organization can avoid the same fate. Business Excellence is not a myth! It is a state of WorldClass Performance that can be achieved by applying Quality Management Principles to: Manufacturing, Service Delivery, and Information Quality. In the Information Age, organizations cannot operate effectively without Quality Information. Manufacturers don't count products in the warehouse to know inventory levels they look at the Inventory Information. Banks don't count currency to tell you your balance they provide you Account "Information." Errors in Information cause Processes to fail. World Class Business Performance requires designing Quality into Information Processes to capture and deliver accurate, timely, and unbiased Information to Knowledge Workers who perform the Enterprise's Value Work. This concept may sound mythical, but The TIQM Quality System proves otherwise. English's first book, Improving Data Warehouse and Business Information Quality, was called "The Information Quality Bible for the Information Age," by Masaaki Imai, the creator of the Kaizen&® Quality System. It was translated into Japanese by the first Information Services organization to win the Deming Prize for Quality. English takes his initial writing of the core concepts of proven Quality Management Principles and shows you how to apply those Principles to Information in specific core Processes (Value Circles): Customer Care Product Development Supply Chain Management Financial and Risk Management Internet and eBusiness Document and Knowledge Management Information Management and Information Systems Engineering He guides you, stepbystep, through the TIQM Processes, along with templates that you can use to drive your organization's IQ initiatives. He helps you measure IQ and identify and eliminate the Root Causes of poor quality Information. Best Practices are included throughout the book. You learn how to establish a culture for effective and sustainable IQ Management as a Business Management Tool involving everyone in the Enterprise.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
047013447x
ISBN-13
9780470134474
eBay Product ID (ePID)
21038307662

Product Key Features

Author
Larry P. English
Publication Name
Information Quality Applied : Best Practices for Improving Business Information, Processes and Systems
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Databases / General, Enterprise Applications / General
Publication Year
2009
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
840 Pages

Dimensions

Item Length
9.5 in
Item Height
1.8 in
Item Width
7.6 in
Item Weight
57.3 Oz

Additional Product Features

LCCN
2009-928482
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Hd30.213
Copyright Date
2009
Dewey Decimal
658.40380285
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Description de l'objet fournie par le vendeur

Iramalinda

Iramalinda

99,6% d'évaluations positives
974 objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond en général sous 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois

Description exacte
5.0
Frais de livraison raisonnables
4.8
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0
Inscrit comme vendeur particulier
En conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats.

Évaluations en tant que vendeur (353)

m***n (2)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Quick nice and correct
s***f (5438)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Very pleased! Thank you!
3***n (193)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Very VERY well packaged. Came in perfect condition