Old Mill Saddlery is a leading equestrian retailer based in the United Kingdom.
The strengths of our business comes from our core values - providing our customers with a quality shopping experience, outstanding customer care and selling only quality products at excellent value.
Just like you, horses are a big part of all of our lives and we face the same problems that you do; horses that just won’t load, cheeky ponies, escape artists, injuries, behaviour problems, moody mares and everything in between.
We couldn’t imagine a life without our horses and our experienced team are on hand to offer friendly, honest and knowledgeable advice. Our team are happy to help; no question is too silly and no request is too much. Simply contact us with any of your queries.
Lieu : Royaume-UniMembre depuis : 14 févr. 2000Vendeur : greatsaddle
Informations sur la société
Nom de la société : Old Mill Saddlery LTDPrénom : RobertNom : PattonAdresse : 110 Larne Road, Ballycarry, Carrickfergus, Antrim, United Kingdom BT38 9JNNuméro de téléphone : 02893353268E-mail : robert@saddlery.bizNuméro de TVA : GB 209453804CRN : NI627696
Évaluations automatiques eBay- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Commande terminée - avec suivi et dans les délais
s***s (454)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Arrived promptly, would recommmend.
Évaluations automatiques eBay- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Commande terminée - avec suivi et dans les délais
Évaluations automatiques eBay- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Commande terminée - avec suivi et dans les délais
s***1 (409)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great thanks
t***r (664)- Évaluations laissées par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
I was sent the wrong item. It took over 24 hours to get a reply to my message. I then had to go to the post office which was inconvenient to send the item back. I sent proof of postage on the Friday afternoon but it still took until the following Tuesday to dispatch my correct items. I felt that considering the mistake wasn't mine the way I was inconvenienced was unfair and the time taken to message and send the correct items was unacceptable
Utilisez cet espace pour vous présenter aux autres membres eBay et décrire vos passions. Suscitez leur curiosité pour qu'ils deviennent vos abonnés.770/1000