47 000 objets vendus
1,9 000 abonnés
Contacter

Explorer par catégorie

Tous les objets

Qui sommes-nous ?

Welcome to my eBay Store. Please add me to your list of favorite sellers and visit often. Thank you for your business.
Lieu : États-UnisMembre depuis : 21 mars 1999Vendeur : fonky1

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
4.8
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0

Évaluations du vendeur (22.848)

  • o***o (3691)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    All worked out well. Thanks!
  • p***1 (114)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    thank you
  • i***i (411)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    Great seller. Well packaged, speedily delivered. Highly recommend.
  • 2***r (113)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    Great tranaction. Looks great. Thank you
  • i***m (2198)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    Great Transaction! Item as described. Fast delivery. A++++++++
  • w***f (589)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    My purchase (a receiver) arrived damaged. I contacted the seller, told him my purchase had arrived damaged, and indicated that I would be requesting a return. The seller strongly discouraged me from requesting a return, asking me to wait for the shipper to process the claim he intended to file and to handle the return outside eBay's return process. Later, the seller tried to coerce me out of requesting a return by telling me that he lacked the funds to refund my payment. Highly disappointing.
    Réponse de : fonky1- Évaluations auxquelles le vendeur fonky1 a répondu.- Évaluations auxquelles le vendeur fonky1 a répondu.
    Utterly bizarre. This man lives in a fantasy world. I did not try to coerce anything. The cost of return shipping would have been deducted from the refund. I told him it was not necessary to ship it back and would needlessly cost him money. I processed the claim with FedEx and sent a full refund of nearly $1000 within a week, all without requiring the return of the item. And he left negative feedback. You're welcome...?

Qui sommes-nous ?

Utilisez cet espace pour vous présenter aux autres membres eBay et décrire vos passions. Suscitez leur curiosité pour qu'ils deviennent vos abonnés.118/1000