Vous en avez un à vendre ?

Tirer le meilleur parti de la compréhension par conception - 9780871208606, marron, livre de poche

Orion Tech LLC
(210781)
Inscrit comme vendeur professionnel
3,95 USD
Environ3,46 EUR
État :
Bon état
Pas d'inquiétude ! Les retours sont acceptés.
Livraison :
Gratuit Standard Shipping.
Lieu où se trouve l'objet : Arlington, Texas, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mar. 5 août et le sam. 9 août
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Si vous utilisez un bordereau d'affranchissement eBay, son coût sera déduit du montant de votre remboursement.
Paiements :
     Diners Club

Achetez en toute confiance

Vendeur Top Fiabilité
Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :395679990384
Dernière mise à jour le 12 juil. 2025 02:45:27 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon état: Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des ...
Book Title
Making the Most of Understanding by Design
ISBN
9780871208606

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
0871208601
ISBN-13
9780871208606
eBay Product ID (ePID)
30254238

Product Key Features

Number of Pages
205 Pages
Language
English
Publication Name
Making the Most of Understanding by Design
Publication Year
2004
Subject
Professional Development, General, Curricula, Evaluation & Assessment, Cognitive Psychology & Cognition, Learning Styles
Type
Textbook
Subject Area
Education, Psychology
Author
John L. Brown
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2004-000854
Dewey Edition
22
Number of Volumes
 
Dewey Decimal
821.914
Synopsis
Thousands of educators worldwide are already using Grant Wiggins and Jay McTighe's Understanding by Design (UbD) as a framework for designing curriculum units, performance assessments, and instruction that lead students to deep understanding of content. This book, based on data gathered from surveys, interviews, and focus group discussions, reflects what educators have learned about effective UbD implementation and explores how schools and districts can leverage UbD principles and strategies to improve student achievement, staff performance, and organizational productivity. Educators who have used the UbD framework for several years in various school settings present advice, strategies, and processes for using Understanding by Design to * Design purposeful, coherent curricula * Deliver instruction that promotes understanding for all * Unpack district standards * Expand assessment repertoires * Create meaningful and effective professional development and teacher-induction programs * Sustain a successful process of continuous improvement and strategic planning. Each chapter concludes with organization-focused assessment questionnaires and related resources that can help you--as an individual or as a member of a study group or action research team--develop a clear, strategic sense of how to make the most of Understanding by Design as a catalyst for real learning, increased student achievement, and school and district renewal., Thousands of educators worldwide are already using Grant Wiggins and Jay McTighe's Understanding by Design (UbD) as a framework for designing curriculum units, performance assessments, and instruction that lead students to deep understanding of content. This book, based on data gathered from surveys, interviews, and focus group discussions, reflects what educators have learned about effective UbD implementation and explores how schools and districts can leverage UbD principles and strategies to improve student achievement, staff performance, and organizational productivity. Educators who have used the UbD framework for several years in various school settings present advice, strategies, and processes for using Understanding by Design to: Design purposeful, coherent curricula. Deliver instruction that promotes understanding for all. Unpack district standards. Expand assessment repertoires. Create meaningful and effective professional development and teacher-induction programs. Sustain a successful process of continuous improvement and strategic planning. Each chapter concludes with organization-focused assessment questionnaires and related resources that can help you-as an individual or as a member of a study group or action research team-develop a clear, strategic sense of how to make the most of Understanding by Design as a catalyst for real learning, increased student achievement, and school and district renewal.
LC Classification Number
LB2806.15.B77 2004

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

À propos de ce vendeur

Orion Tech LLC

99,1% d'évaluations positives1,3 millions objets vendus

Membre depuis févr. 2015
Inscrit comme vendeur professionnel
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations du vendeur (323.461)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives