Vous en avez un à vendre ?

Identification : la théorie et la pratique de l'identification des élèves pour les personnes douées et

JenAAces Unlimited
(3985)
Inscrit comme vendeur professionnel
75,00 USD
Environ64,57 EUR
ou Offre directe
État :
Comme neuf
Dépêchez-vous avant qu'il ne soit trop tard. 1 personne suit cet objet.
Pas d'inquiétude ! Les retours sont gratuits.
Livraison :
5,97 USD (environ 5,14 EUR) USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : Midland, Michigan, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le ven. 15 août et le mer. 20 août à 94104
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour.
Paiements :
     Diners Club

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :394770283644
Dernière mise à jour le 14 mars 2024 16:47:51 CET. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Comme neuf: Livre qui semble neuf, mais ayant déjà été lu. La couverture ne présente aucune marque ...
Pages
424
Publication Date
2012-01-01
Book Title
Identification: The Theory and Practice of Identifying Students f
ISBN
9781931280174

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Prufrock Press
ISBN-10
1931280177
ISBN-13
9781931280174
eBay Product ID (ePID)
128408891

Product Key Features

Number of Pages
408 Pages
Language
English
Publication Name
Identification : The Theory and Practice of Identification for Gifted and Talented Education Services
Publication Year
2012
Subject
Special Education / Gifted, General
Type
Textbook
Author
Scott L. Hunsaker
Subject Area
Education, Psychology
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
0.4 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
Editor Scott L. Hunsaker's new volume sheds much-needed light on the process of identifying students for gifted education services, a topic surrounded by controversy and confusion. With contributions from leading experts in the field, Identification takes an in-depth look at the research and practice of identification of gifted and talented students. Each of the four sections tackles an important aspect of the issue: Theoretical Foundations, Professional Foundations, Identification Practice, and Instrumentation. The text presents multiple points of view and does not shy away from thorny issues such as the theory-practice gap, under-representation of diverse populations, identification as status bestowal rather than assessment process, rigidity in use of processes and instruments, the search for the magic-bullet test, and the validity of non-verbal intelligence tests. Whether you are an administrator, teacher, gifted education specialist, professor, or parent, Identification will offer you insight presented nowhere else., Editor Scott L. Hunsaker's new volume sheds much-needed light on the process of identifying students for gifted education services, a topic surrounded by controversy and confusion. With contributions from leading experts in the field, Identification takes an in-depth look at the research and practice of identification of gifted and talented students. Each of the four sections tackles an important aspect of the issue: Theoretical Foundations, Professional Foundations, Identification Practice, and Instrumentation. The text presents multiple points of view and does not shy away from thorny issues such as the theory-practice gap, underrepresentation of diverse populations, identification as status bestowal rather than assessment process, rigidity in use of processes and instruments, the search for the magic-bullet test, and the validity of nonverbal intelligence tests. Whether you are an administrator, teacher, gifted education specialist, professor, or parent, Identification will offer you insight presented nowhere else., Editor Scott L. Hunsaker's new volume sheds much-needed light on the process of identifying students for gifted education services, a topic surrounded by controversy and confusion. With contributions from leading experts in the field, Identification takes an in-depth look at the research and practice of identification of gifted and talented students. Each of the four sections tackles an important aspect of the issue: Theoretical Foundations, Professional Foundations, Identification Practice, and Instrumentation. The text presents multiple points of view and does not shy away from thorny issues such as the theory-practice gap, under-representation of diverse populations, identification as status bestowal rather than assessment process, rigidity in use of processes and instruments, the search for the magic-bullet test, and the validity of non-verbal intelligence tests. Whether you are an administrator, teacher, gifted education specialist, professor, or parent,Identification will offer you insight presented nowhere else.

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
À propos de ce vendeur

JenAAces Unlimited

99,7% d'évaluations positives12 000 objets vendus

Membre depuis sept. 2019
Répond en général sous 24 heures
Inscrit comme vendeur professionnel
Jenaacesunlimited was created to give customers a chance to buy Brand New products at a discount price. We do all the price checking and comparisons so you can shop with ease and One Click Buy. Buying ...
Plus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
4.8
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0

Évaluations du vendeur (3.916)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives