Photo 1/1

Galerie
Photo 1/1

Vous en avez un à vendre ?
Donner un sens à la SCIENCE : matière pour les enseignants de la 6e à la 8e année, livre enseignant
14,29 USD
Environ12,33 EUR
État :
Etat correct
Livre présentant des marques d'usure apparentes. La couverture peut être légèrement endommagée, mais son intégrité est intacte. La reliure peut être légèrement endommagée, mais son intégrité est intacte. Existence possible de notes dans les marges, de soulignement et de surlignement de texte. Aucune page manquante, ni aucun autre défaut susceptible de compromette la lisibilité ou la compréhension du texte. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Livraison :
Gratuit USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : Feasterville Trevose, Pennsylvania, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le jeu. 7 août et le mer. 13 août à 94104
Retours :
Retours refusés.
Paiements :
Achetez en toute confiance
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :388235313706
Dernière mise à jour le 02 août 2025 20:18:01 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Release Year
- 2012
- Book Title
- Making Sense of SCIENCE: Matter for Teachers of Grades 6-8, Te...
- ISBN
- 9781938287015
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
Wested
ISBN-10
1938287010
ISBN-13
9781938287015
eBay Product ID (ePID)
123539496
Product Key Features
Number of Pages
440 Pages
Publication Name
Making Sense of Science: Matter for Teachers of Grades 6-8, Teacher Book
Language
English
Subject
Professional Development, Study & Teaching, Elementary, Teaching Methods & Materials / Science & Technology
Publication Year
2012
Type
Textbook
Subject Area
Science, Education
Series
Making Sense of Science Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
1 in
Item Weight
3.3 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
Grade From
Sixth Grade
Illustrated
Yes
Grade To
Eighth Grade
Synopsis
Proven through more than a decade of rigorous research to be effective with both teachers and students, Making Sense of SCIENCE helps teachers gain a deep and enduring understanding of tricky science topics, think and reason scientifically, and support content literacy in science, thereby increasing student achievement. The materials presented in this book help teachers gain a solid understanding of tricky science concepts and common misconceptions, support productive and worthwhile professional learning communities, and prepare teachers to implement standards-based science curriculum. Topics are central to the Next Generation Science Framework and aligned with the Common Core State Standards in literacy. This book guides teachers through investigations of properties of matter, particles of matter and how they combine to form compounds and mixtures, physical and chemical changes in matter, and atomic structure. Specifically, the book features: Hands-on experiments with easy-to-follow instructions and illustrations Clear explanations of tough science concepts Examples of classic misconceptions A bank of formative assessments A CD containing reproducible black line masters A guided protocol for evaluating student work in professional learning communities
Illustrated by
Mendenhall, Jennifer
LC Classification Number
QC171.2.D34 2012
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
À propos de ce vendeur
OnTimeBooks
98,1% d'évaluations positives•212 000 objets vendus
Inscrit comme vendeur professionnel
Évaluations du vendeur (52.024)
- k***9 (354)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéPerfect, thanks.
- r***r (3)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéI received the wrong book and contacted the seller. They were apologetic and refunded my money immediately. I have to say I’m disappointed that I didn’t receive the book I wanted.
- b***l (77)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéAs described