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Comment ne pas planifier : 66 façons de le gâcher, Les Binet, Sarah Carter
4,46 GBP
Environ5,13 EUR
État :
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
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Numéro de l'objet eBay :386730492703
Dernière mise à jour le 01 mars 2025 12:02:20 CET. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Title
- How not to Plan: 66 ways to screw it up
- ISBN
- 9781789014501
À propos de ce produit
Product Information
In the sink or swim world of planners, strategists and their clients, now more than ever, there is a need for a practical handbook to guide us through all the main parts of the process. And thanks to Les Binet and Sarah Carter at Adam&eveDDB we now have just that. The original inspiration for the book was a set of articles that they wrote for Admap over 6 years. In these they set out to bust a lot of myths and nonsense that swirl around marketing and communications by using evidence-based approaches and interesting examples to make their points. We've been working with them to turn this treasure chest of wisdom into a practical guide. We've called it How Not To Plan in reference to its myth busting antecedents and in homage to an old but much loved set of essays published back in 1979 in an APG book called 'How to Plan Advertising'. The How Not to Plan of 2018 is a manageably sized handbook which leaves room for your scribbles and notes and can be read as a guide or used as a constant helpful reference point. It's loosely based on the Planning Cycle and is grouped into themes that are important at different stages in the process, covering everything from how to set objectives, the 4 Ps, research and analysis, to briefing, creative work and media and effectiveness At the end of each chapter you'll find a simple 2-minute check list for how to do it better, a short case study showing how it's done brilliantly, a space for your notes and further reading for the intellectually gifted...
Product Identifiers
Publisher
Troubador Publishing
ISBN-13
9781789014501
eBay Product ID (ePID)
9046661963
Product Key Features
Subject
Business
Publication Year
2018
Number of Pages
200 Pages
Publication Name
How Not to Plan: 66 Ways to Screw It Up
Language
English
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
210 mm
Item Width
160 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
Numéro de TVA : GB 724 4981 18
CRN: 03800600
À propos de ce vendeur
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- i***0 (669)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéGreat seller and quick delivery. Thanks
- e***m (5550)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéA very thick book
- n***a (417)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéAs described