Photo 1/1

Galerie
Photo 1/1

Vous en avez un à vendre ?
Comment tuer une licorne : comment l'usine d'innovation la plus chaude au monde se construit audacieuse...
by Payne, Mark | HC | VeryGood
5,61 USD
Environ4,78 EUR
État :
“Former library book; May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ”... En savoir plusà propos de l'état
Très bon état
Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent. Pour les couvertures rigides, la jaquette (si applicable) est incluse. Aucune page n'est manquante, endommagée, pliée ni déchirée. Aucun texte n'est souligné ni surligné. Aucune note ne figure dans les marges. La couverture intérieure peut présenter des marques d'identification mineures. Marques d'usure et déchirures mineures. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Livraison :
Gratuit Economy Shipping.
Lieu où se trouve l'objet : Aurora, Illinois, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le jeu. 31 juil. et le lun. 4 août à 94104
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour.
Paiements :
Achetez en toute confiance
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :374239898296
Dernière mise à jour le 02 juil. 2025 16:11:53 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Très bon état
- Commentaires du vendeur
- Binding
- Hardcover
- Weight
- 1 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 9780804138734
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
Crown/Archetype
ISBN-10
0804138737
ISBN-13
9780804138734
eBay Product ID (ePID)
177464292
Product Key Features
Book Title
How to Kill a Unicorn : How the World's Hottest Innovation Factory Builds Bold Ideas That Make It to Market
Number of Pages
304 Pages
Language
English
Publication Year
2014
Topic
Marketing / General, Knowledge Capital, Personal Success, Organizational Behavior, Decision-Making & Problem Solving, Management
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
19.2 Oz
Item Length
9.6 in
Item Width
6.4 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Synopsis
A unique behind-the-scenes look at the groundbreaking methodology that today's most in-demand innovation factory uses to create some of the boldest products and successfully bring them to market. Today, innovation is seen by business leaders and the media alike as the key to growth, a burning issue in every company, from startups to the Fortune 500. And in that space, Fahrenheit 212 is viewed as a high-performance innovation SWAT team, able to solve the most complex, mission-critical challenges. Under Mark Payne, the firm's president and head of Idea Development, Fahrenheit 212, since its inception a decade ago, has worked with such giants of industry as Coca-Cola, Samsung, Hershey's, Campbell's Soup, LG, Starbucks, Mattel, Office Depot, Citibank, P&G, American Express, Nutrisystem, GE, and Goldman Sachs, to name but a few. It has been praised as a hotspot for innovation in publications like Fortune, Esquire, Businessweek, and FastCompany. What Drives Fahrenheit 212's success is its unique methodology, combining what it calls Magic--the creative side of innovation--with Money, the business side. They explore every potential idea with the end goal in mind--bringing an innovative product to market in a way that will transform a company's business and growth. In How to Kill a Unicorn , Mark Payne pulls back the curtain on how the company is able to bring more innovative products and ideas successfully to market than any other firm and offers blow by blow inside accounts of how they grapple with and solved their biggest challenges.
LC Classification Number
HD53.P39 2014
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
À propos de ce vendeur
ThriftBooks
98,9% d'évaluations positives•19,7 millions objets vendus
Inscrit comme vendeur professionnel
Évaluations du vendeur (5.690.150)
- e***2 (410)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéI found the projects more suitable for children's purposes than adults however I found a couple that were of interest to me with some modification. Good condition worth the price 👌good quality fast shipping.
- 2***4 (83)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéItem came as described, shipped very quickly. Two thumbs up from me.
- j***j (639)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéArrived on time just as described! Thank you!