Cet objet est en rupture de stock.
Vous en avez un à vendre ?

Gestion stratégique et avantage concurrentiel 5E par BarneyPaperback

dunkin_bookstore
(36963)
Inscrit comme vendeur professionnel
29,07 USD
Environ24,76 EUR
État :
Neuf
En rupture de stock6 vendus
Livraison :
Gratuit USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : Wayne, NJ, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le ven. 1 août et le ven. 8 août à 94104
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Si vous utilisez un bordereau d'affranchissement eBay, son coût sera déduit du montant de votre remboursement.
Paiements :
     Diners Club

Achetez en toute confiance

Vendeur Top Fiabilité
Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :335467701388
Dernière mise à jour le 19 juil. 2025 08:12:53 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
Genre
EDUCATIONAL
Original Language
ENGLISH
Edition
5th;
Intended Audience
YOUNG ADULTS
ISBN
9780133127409

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133127400
ISBN-13
9780133127409
eBay Product ID (ePID)
211638324

Product Key Features

Number of Pages
592 Pages
Language
English
Publication Name
Strategic Management and Competitive Advantage
Subject
Industrial Management, Commerce, Strategic Planning
Publication Year
2014
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Jay B. Barney, William S. Hesterly
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
41.3 Oz
Item Length
10.3 in
Item Width
8.2 in

Additional Product Features

Edition Number
5
Intended Audience
College Audience
LCCN
2014-001795
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
658.4/012
Table Of Content
Brief Contents Part 1: THE TOOLS of STRATEGIC ANALYSIS CHAPTER 1: What Is Strategy and the Strategic Management Process? 2 CHAPTER 2: Evaluating a Firm's External Environment 28 CHAPTER 3: Evaluating a Firm's Internal Capabilities 64indows User End-of-Part 1 Cases PC 1-1 Part 2: BUSINESS-LEVEL STRATEGIES CHAPTER 4: Cost Leadership 102 CHAPTER 5: Product Differentiation 130 End-of-Part 2 Cases PC 2-1 Part 3: CORPORATE STRATEGIES CHAPTER 6: Vertical Integration 162 CHAPTER 7: Corporate Diversification 188 CHAPTER 8: Organizing to Implement Corporate Diversification 220 CHAPTER 9: Strategic Alliances 248 CHAPTER 10: Mergers and Acquisitions 276 CHAPTER 11: International Strategies 306 End-of-Part 3 Cases PC 3-1 Appendix: Analyzing Cases and Preparing for Class Discussions 343 Glossary 347 Company Index 355 Name Index 359 Subject Index
Synopsis
For courses in strategy and strategic management. Core strategic management concepts without the excess. Just the essentials, Strategic Management and Competitive Advantage strips out excess by only presenting material that answers the question: does this concept help readers analyze real business situations? This carefully crafted approach provides readers with all the tools necessary for strategic analysis. Teaching and Learning Experience This program will provide a better teaching and learning experience--for you and your students. Here's how: Improve Results with MyManagementLab: MyManagementLab delivers proven results in helping students succeed and provides engaging experiences that personalize learning. Help Students Develop Critical Thinking Skills: Proven pedagogy geared towards ensuring students grasp the concepts. Present Specific Issues in a Flexible Format: Each chapter has four short sections that present specific issues in more depth, allowing the professor and the student to adapt the text to their particular needs. This package contains: 0133127400 / 9780133127409: Strategic Management and Competitive Advantage, 5e 0133113000 / 9780133113006 NEW MyManagementLab with Pearson eText Standalone Access Card for Strategic Management and Competitive Advantage, 5e
LC Classification Number
HD30.28.B36834 2015

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

À propos de ce vendeur

dunkin_bookstore

99,5% d'évaluations positives193 000 objets vendus

Membre depuis juin 2014
Répond en général sous 24 heures
Inscrit comme vendeur professionnel
📚 Dunkin Bookstore - Your Ultimate Book Destination! 📖🌟 Welcome to Dunkin Bookstore! 🌟Where every page turns into a new adventure!🔹 A Treasure Trove of BooksLooking for bestsellers, classics, or ...
Plus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9

Évaluations du vendeur (39.837)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives
    • u***1 (9390)- Évaluations laissées par l'acheteur.
      6 derniers mois
      Achat vérifié
      A+ Seller. Super Fast Shipping
    Afficher toutes les évaluations