Vous en avez un à vendre ?

Reconnaissance des mots au début de l'alphabétisation Jamie Metsala Linnea Ehri 1998 PB

The Flying Pig Emporium
(1316)
Inscrit comme vendeur particulier
En conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats.
29,66 USD
Environ25,48 EUR
ou Offre directe
Prix de vente initial : 34,90 USD (15 % de réduction)Que signifie ce prix ?
Prix de vente récent fourni par le vendeur
État :
Bon état
Some visible age/wear on cover, corners and edges. Inside pages are clean, crisp and unmarked. ... En savoir plusà propos de l'état
Pas d'inquiétude ! La livraison et les retours sont gratuits.
Livraison :
Gratuit USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : Wilmington, Delaware, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le jeu. 14 août et le mar. 19 août à 94104
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour.
Paiements :
     Diners Club

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :316394558196

Caractéristiques de l'objet

État
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“Some visible age/wear on cover, corners and edges. Inside pages are clean, crisp and unmarked. ...
Educational Level
Adult & Further Education
MPN
Does not apply
Level
Advanced
ISBN
9780805828993

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0805828990
ISBN-13
9780805828993
eBay Product ID (ePID)
319259

Product Key Features

Number of Pages
416 Pages
Language
English
Publication Name
Word Recognition in Beginning Literacy
Subject
Vocabulary, Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Reading Skills, General
Publication Year
1998
Type
Textbook
Author
Linnea C. Ehri
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Education
Format
Uk-B Format Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
23.2 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
97-040338
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
372.46/2
Table Of Content
Contents: Preface. Part I: Basic Processes in Beginning Word Recognition. L.C. Ehri, Grapheme-Phoneme Knowledge Is Essential for Learning to Read Words in English. U. Goswami, The Role of Analogies in the Development of Word Recognition. S.A. Stahl, B. Murray, Issues Involved in Defining Phonological Awareness and Its Relation to Early Reading. J.L. Metsala, A.C. Walley, Spoken Vocabulary Growth and the Segmental Restructuring of Lexical Representations: Precursors to Phonemic Awareness and Early Reading Ability. G.D.A. Brown, The Endpoint of Skilled Word Recognition: The ROAR Model. Part II: Processes and Instruction for Disabled Readers. L.S. Siegel, Phonological Processing Deficits and Reading Disabilities. J.K. Torgesen, S.R. Burgess, Consistency of Reading-Related Phonological Processes Throughout Early Childhood: Evidence From Longitudinal-Correlational and Instructional Studies. B.W. Wise, R.K. Olson, J. Ring, M. Johnson, Interactive Computer Support for Improving Phonological Skills. I.W. Gaskins, A Beginning Literacy Program for At-Risk and Delayed Readers. Part III: Word Recognition in Context. A.E. Cunningham, K.E. Stanovich, The Impact of Print Exposure on Word Recognition. L. Baker, S. Fernandez-Fein, D. Scher, H. Williams, Home Experiences Related to the Development of Word Recognition. R. Treiman, Why Spelling? The Benefits of Incorporating Spelling Into Beginning Reading Instruction. R. Calfee, Phonics and Phonemes: Learning to Decode and Spell in a Literature-Based Program. D.H. Tracey, L.M. Morrow, Motivating Contexts for Young Children's Literacy Development: Implications for Word Recognition. M. Pressley, R. Wharton-McDonald, J. Mistretta, Effective Beginning Literacy Instruction: Dialectial, Scaffolded, and Contextualized.
Synopsis
This volume brings together reading and literacy experts from education and psychology in an examination of issues impacting early reading success and failure. For students and researchers in literacy and educators alike., This edited volume grew out of a conference that brought together beginning reading experts from the fields of education and the psychology of reading and reading disabilities so that they could present and discuss their research findings and theories about how children learn to read words, instructional contexts that facilitate this learning, background experiences prior to formal schooling that contribute, and sources of difficulty in disabled readers. The chapters bring a variety of perspectives to bear on a single cluster of problems involving the acquisition of word reading ability. It is the editors' keen hope that the insights and findings of the research reported here will influence and become incorporated into the development of practicable, classroom-based instructional programs that succeed in improving children's ability to become skilled readers. Furthermore, they hope that these insights and findings will become incorporated into the working knowledge that teachers apply when they teach their students to read, and into further research on reading acquisition.
LC Classification Number
LB1050.44.W67 1998

Description de l'objet fournie par le vendeur

À propos de ce vendeur

The Flying Pig Emporium

99,8% d'évaluations positives3,5 000 objets vendus

Membre depuis nov. 2021
Répond en général sous 24 heures
Inscrit comme vendeur particulierEn conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats.
A husband & wife team who have a passion for books (as well as other vintage treasures) and strive to offer great customer service! All items are stored in a smoke-free, pet-free, environment and ...
Plus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
5.0
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0

Évaluations du vendeur (1.334)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives