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Raving Fans : Une approche révolutionnair e du service client par Ken Blanchard ~ Shel
4,50 USD
Environ3,88 EUR
État :
“Dust jacket is in Good condition. No markings.”
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
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Numéro de l'objet eBay :315904650061
Dernière mise à jour le 07 juil. 2025 18:07:04 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Bon état
- Commentaires du vendeur
- “Dust jacket is in Good condition. No markings.”
- ISBN
- 9780688123161
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0688123163
ISBN-13
9780688123161
eBay Product ID (ePID)
598990
Product Key Features
Book Title
Raving Fans : a Revolutionary Approach to Customer Service
Number of Pages
160 Pages
Language
English
Publication Year
1993
Topic
Customer Relations, Organizational Behavior, Management
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
9.1 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
92-030255
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
658.8/12
Synopsis
Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans. "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results., "Your customers are only satisfied because their expectations are so low and because no one else is doing better. Just having satisfied customers isn't good enough anymore. If you really want a booming business, you have to create Raving Fans." This, in a nutshell, is the advice given to a new Area Manager on his first day--in an extraordinary business book that will help everyone, in every kind of organization or business, deliver stunning customer service and achieve miraculous bottom-line results. Written in the parable style of The One Minute Manager, Raving Fans uses a brilliantly simple and charming story to teach how to define a vision, learn what a customer really wants, institute effective systems, and make Raving Fan Service a constant feature--not just another program of the month. America is in the midst of a service crisis that has left a wake of disillusioned customers from coast to coast. Raving Fans includes startling new tips and innovative techniques that can help anyone create a revolution in any workplace--and turn their customers into raving, spending fans.
LC Classification Number
HF5415.5.B528 1993
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
À propos de ce vendeur
Archives Books Inc
100% d'évaluations positives•273 000 objets vendus
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Évaluations du vendeur (164.843)
- g***g (950)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéGreat to buy from and fast service!!
- r***u (570)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéLike new book and it arrived right away. Thanks
- -***o (164)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéExcellent reference book on rare aircraft. Thanks!