Photo 1/2


Galerie
Photo 1/2


Vous en avez un à vendre ?
Advanced RenderMan : créer des images de synthèse pour M..., Gritz, Larry
8,99 USD
Environ7,68 EUR
État :
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Livraison :
Gratuit USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : Montgomery Illinois, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mer. 20 août et le sam. 23 août à 94104
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour.
Paiements :
Achetez en toute confiance
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :314760796117
Dernière mise à jour le 14 juin 2025 02:47:34 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Book Title
- Advanced RenderMan: Creating CGI for Motion Pictures (The Morg...
- ISBN
- 1558606181
- EAN
- 9781558606180
- Release Title
- Advanced RenderMan: Creating CGI for Motion Pictures (The Morg...
- Artist
- Gritz, Larry
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
Elsevier Science & Technology
ISBN-10
1558606181
ISBN-13
9781558606180
eBay Product ID (ePID)
320734
Product Key Features
Number of Pages
560 Pages
Language
English
Publication Name
Advanced Renderman : Creating CGI for Motion Pictures
Subject
Computer Graphics
Publication Year
1999
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Series
The Morgan Kaufmann Series in Computer Graphics Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
1.7 in
Item Weight
33.8 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.4 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
99-088455
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
778.5/345
Table Of Content
Introduction 1. Photosurrealism 2. Review of Math and CG Concepts Scene Description 3. Describing Models 4. Geometric Primitives 5. Handling Complexity 6. How PhotoRealistic RenderMan Works Shading 7. Introduction to Shading Language 8. Texture Mapping and Displacement 9. Illumination Models and Lights 10. Pattern Generation 11. Shader Antialiasing 12. A Gallery of Procedural Shaders Tricks of the Trade 13. Storytelling Through Lighting 14. CG Lighting Controls 15. Volumetric Shaders for Visual Effects 16. Non-Photorealistic Rendering 17. Ray Tracing in PRMan
Synopsis
Advanced RenderMan: Creating CGI for Motion Pictures is precisely what you and other RenderMan users are dying for. Written by the world's foremost RenderMan experts, it offers thoroughly updated coverage of the standard while moving beyond the scope of the original RenderMan Companion to provide in-depth information on dozens of advanced topics. Both a reference and a tutorial, this book will quickly prove indispensable, whether you're a technical director, graphics programmer, modeler, animator, or hobbyist., Advanced RenderMan: Creating CGI for Motion Pictures is precisely what you and other RenderMan users are dying for. Written by the world's foremost RenderMan experts, it offers thoroughly updated coverage of the standard while moving beyond the scope of the original RenderMan Companion to provide in-depth information on dozens of advanced topics. Both a reference and a tutorial, this book will quickly prove indispensable, whether you're a technical director, graphics programmer, modeler, animator, or hobbyist. Explore the Power of RenderMan Use the entire range of geometric primitives supported by RenderMan. Understand how and when to use procedural primitives and level of detail. Master every nuance of the Shading Language. Write detailed procedural shaders using texture, displacement, pattern generation, and custom reflection models. Write shaders for special effects relating to volumes, custom lighting, and non-photorealistic media. Use antialiasing to ensure that your shaders are free of artifacts. Minimize the expense of rendering scenes by optimizing input. Other Features from Advanced RenderMan Offers expert advice and instruction applicable to any RenderMan-compliant renderer. Filled with technical illustrations and many full-color representations of effects supported by the RenderMan standard. Includes a chapter reviewing key math and computer graphics concepts.
LC Classification Number
TR858.A66 1999
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
À propos de ce vendeur
worldofbooksinc
97,7% d'évaluations positives•1,2 millions objets vendus
Inscrit comme vendeur professionnel
Évaluations du vendeur (273.505)
- u***l (420)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéExcellent price
- u***l (420)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéGreat buy
- 2***1 (1281)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéThank you for the great book and great service too!