
A Guide to Customer Service Skills for the Service Desk Professional by Knapp
18,95 USD18,95 USD
lun. 09 juin, 02:58lun. 09 juin, 02:58
Photo 1/8








Galerie
Photo 1/8








Vous en avez un à vendre ?
A Guide to Customer Service Skills for the Service Desk Professional by Knapp
18,95 USD
Environ16,10 EUR
ou Offre directe
État :
Très bon état
Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent. Pour les couvertures rigides, la jaquette (si applicable) est incluse. Aucune page n'est manquante, endommagée, pliée ni déchirée. Aucun texte n'est souligné ni surligné. Aucune note ne figure dans les marges. La couverture intérieure peut présenter des marques d'identification mineures. Marques d'usure et déchirures mineures. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Livraison :
Gratuit USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : Ponte Vedra, Florida, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mar. 29 juil. et le lun. 4 août à 94104
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Si vous utilisez un bordereau d'affranchissement eBay, son coût sera déduit du montant de votre remboursement.
Paiements :
Achetez en toute confiance
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :286572039139
Caractéristiques de l'objet
- État
- Publication Date
- 2014-05-07
- Book Title
- A Guide to Customer Service Skills for the Service Desk Professio
- Edition Number
- 4
- ISBN
- 9781285063584
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
Cengage Learning
ISBN-10
1285063589
ISBN-13
9781285063584
eBay Product ID (ePID)
173789795
Product Key Features
Number of Pages
544 Pages
Language
English
Publication Name
Guide to Customer Service Skills for the Service Desk Professional
Publication Year
2014
Subject
Management Information Systems, Customer Relations, Information Management, Information Technology
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
8.9 in
Item Weight
23.2 Oz
Item Length
0.8 in
Item Width
7.2 in
Additional Product Features
Edition Number
4
Intended Audience
College Audience
TitleLeading
A
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
004.0688
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
1. Achieving High Customer Satisfaction.2. Developing Strong Listening and Communication Skills.3. Winning Telephone Skills.4. Technical Writing Skills for Support Professionals.5. Handling Difficult Customer Situations.6. Solving and Preventing Incidents and Problems.7. Business Skills for Technical Professionals.8. Teams and Team Players in a Service Desk Setting.9. Minimizing Stress and Avoiding Burnout.Capstone Project: Service Desk Site Visit.Appendix A: Service Desk Resources.Glossary.
Synopsis
The Fourth Edition of A GUIDE TO CUSTOMER SERVICE SKILLS FOR THE SERVICE DESK PROFESSIONAL explores the changing role of the service desk professional. Each chapter expands upon a particular skill required to provide effective customer support and provides proven techniques for implementing the concepts. Research, references, and resources have been updated in each chapter, and ITIL vocabulary and concepts are reflected throughout the text. New information is also incorporated, such as a discussion of general trends currently affecting the information technology industry and technology trends affecting the service desk. The text focuses on providing individuals with practical instruction on the unique skill set needed to execute the expanding mission of the service desk.
LC Classification Number
QA76.9.T43
Description de l'objet fournie par le vendeur
À propos de ce vendeur
JaxStacks
100% d'évaluations positives•1,5 000 objets vendus
Inscrit comme vendeur particulierEn conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats.
Évaluations du vendeur (435)
- 7***d (127)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéI am very pleased .....putter is exactly as described packaging and shipping were great ..... definitely recommend.....great value thank u
- n***r (595)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéGreat seller
- 1***1 (3187)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéAs described. Very carefully packed. Fast, secure, trackable shipping. Good value!