Photo 1/3



Galerie
Photo 1/3



Vous en avez un à vendre ?
On Deadline : Managing Media Relations par Wilma K. Mathews, Carole M. Howard et
22,00 USD
Environ18,80 EUR
ou Offre directe
État :
Très bon état
Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent. Pour les couvertures rigides, la jaquette (si applicable) est incluse. Aucune page n'est manquante, endommagée, pliée ni déchirée. Aucun texte n'est souligné ni surligné. Aucune note ne figure dans les marges. La couverture intérieure peut présenter des marques d'identification mineures. Marques d'usure et déchirures mineures. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Livraison :
5,22 USD (environ 4,46 EUR) USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : Washington, District Of Columbia, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le jeu. 21 août et le mar. 26 août à 94104
Retours :
Retours refusés.
Paiements :
Achetez en toute confiance
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :285884260867
Caractéristiques de l'objet
- État
- Subject
- Media
- ISBN
- 9781478646051
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
Waveland Press, Incorporated
ISBN-10
1478646055
ISBN-13
9781478646051
eBay Product ID (ePID)
15050382074
Product Key Features
Number of Pages
228 Pages
Language
English
Publication Name
On Deadline : Managing Media Relations
Subject
Teaching Methods & Materials / Language Arts
Publication Year
2020
Type
Textbook
Subject Area
Education
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Edition Number
6
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
659.2
Synopsis
With a clear and fast-moving style, the Sixth Edition maintains its status as the foremost book on media relations in the corporate, nonprofit and government sectors. The authors retained the best and enduring aspects of media relations in the previous edition while skillfully integrating all current trends, such as the increased reliance on technology, complex legal rulings and concerns about credibility that have had an impact on how professionals work with the media. "On Deadline" is must-read for prospective and current media relations professionals dedicated to maximizing their organization's results.As one reviewer remarked, On Deadline is "like having a professional mentor and media consultant on speed dial." It presents all the tools necessary to plan and implement a successful media relations program, from relationships with reporters, crisis management and global media relations to spokesperson training, ethical and legal issues, news conferences and special events. New case studies illustrate the multiple roles of media relations professional as planner, crisis manager, communicator, counselor and strategist in a world that encounters ubiquitous messages dispersed at the speed of light.
Description de l'objet fournie par le vendeur
À propos de ce vendeur
growslowly
99,5% d'évaluations positives•1,4 000 objets vendus
Inscrit comme vendeur particulierEn conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats.
Évaluations du vendeur (421)
- r***d (288)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéFast Shipping 😄 Great Communication 🤩 items as Described 😁 Lovely lot of books & clean 🌟🌟🌟🌟🌟 Great Value ☺️
- b***e (1854)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéAwesome!
- o***9 (20268)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéThanks