Who's Doing the Work? : How to Say Less So Readers Can Do More by Kim Yaris...

AMA - BOOKS
(4655)
Inscrit comme vendeur professionnel
16,13 USD
Environ13,84 EUR
État :
Bon état
Satisfaction Guaranteed! 100% Money Back Guarantee.Book is in typical used-Good Condition. Will show ... En savoir plusà propos de l'état
Pas d'inquiétude ! Les retours sont gratuits.
Livraison :
3,97 USD (environ 3,41 EUR) USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : Multiple Locations, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le sam. 1 nov. et le jeu. 6 nov. à 94104
Les dates de livraison estimées - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet prennent en compte le délai d'expédition indiqué par le vendeur, le code postal de l'expéditeur, le code postal du destinataire et la date d'acceptation de l'offre. Elles dépendent du service de livraison sélectionné et de la date de réception du paiementréception du paiement - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour.
Paiements :
     Diners Club

Achetez en toute confiance

Vendeur Top Fiabilité
Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :285338103675
Dernière mise à jour le 24 sept. 2025 14:35:02 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“Satisfaction Guaranteed! 100% Money Back Guarantee.Book is in typical used-Good Condition. Will ...
ISBN
9781625310750

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Stenhouse Publishers
ISBN-10
1625310757
ISBN-13
9781625310750
eBay Product ID (ePID)
219974338

Product Key Features

Number of Pages
158 Pages
Publication Name
Who's Doing the Work? : How to Say Less So Readers Can Do more
Language
English
Subject
Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Reading Skills, General, Books & Reading
Publication Year
2016
Features
New Edition
Type
Not Available
Author
Kim Yaris, Jan Burkins
Subject Area
Literary Criticism, Reference, Language Arts & Disciplines, Education
Format
Book, Other

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
13.2 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

LCCN
2015-043477
Dewey Edition
23
Grade From
Kindergarten
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
372.4
Grade To
Fifth Grade
Edition Description
New Edition
Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
When we summarize text before reading or guide students when they encounter difficulties, are we leading them to dependence? This thoughtful book suggests small but powerful adjustments to instruction that will increase independence. It examines how mainstays such as Read-Aloud and Shared, Guided, and Independent Reading look in classrooms where students do most of the work. Classroom snapshots at the end of each chapter help translate the ideas in the book from theory into practice., Best-selling authors Dr. Jan Burkins and Kim Yaris rethink traditional teaching practices Who's Doing the Work: How to Say Less So Readers Can Do More. They review some common instructional mainstays such as read-aloud, guided reading, shared reading, and independent reading and provide small, yet powerful, adjustments to help hold students accountable for their learning.Next generation reading instruction is much more responsive to student needs and aims to remove some of the scaffolding that can hinder reader development. Instead of relying on teacher prompts, Who's Doing the Work asks teachers to have students take ownership of their reading by managing their challenges independently and working through any plateaus they encounter. Whether you are an elementary teacher, literacy coach, reading specialist, or parent, Who's Doing the Work provides numerous examples on how to readjust the reading process and teach students to gain proficiency and joy in their work., In their follow-up to Reading Wellness , Jan Burkins and Kim Yaris explore how some traditional scaffolding practices may actually rob students of important learning opportunities and independence. Who's Doing the Work? suggests ways to make small but powerful adjustments to instruction that hold students accountable for their own learning. Educators everywhere are concerned about students whose reading development inexplicably plateaus, as well as those who face challenging texts without applying the strategies they've been taught. When such problems arise, our instinct is to do more. But when we summarize text before reading or guide students when they encounter difficult words, are we leading them to depend on our support? If we want students to use strategies independently, Jan and Kim believe that we must question the ways our scaffolding is getting in the way. Next generation reading instruction is responsive to students' needs, and it develops readers who can integrate reading strategies without prompting from instructors. In Who's Doing The Work?, Jan and Kim examine how instructional mainstays such as read-aloud, shared reading, guided reading, and independent reading look in classrooms where students do more of the work. Classroom snapshots at the end of each chapter help translate the ideas in the book into practice. Who's Doing the Work? offers a vision for adjusting reading instruction to better align with the goal of creating independent, proficient, and joyful readers.
LC Classification Number
LB1573.B874 2016

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
À propos de ce vendeur

AMA - BOOKS

97,3% d'évaluations positives29 000 objets vendus

Membre depuis juil. 2018
Inscrit comme vendeur professionnel
"AMA BOOKS specializes in offering high-quality used books with fast shipping and a strong commitment to customer satisfaction. Thank you for visiting our eBay store!"
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
4.8
Frais de livraison raisonnables
4.8
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9

Évaluations du vendeur (5.106)

Toutes les évaluationsselected
Positives
Neutres
Négatives
  • 2***g (549)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    6 derniers mois
    Achat vérifié
    Excellent packing, fair price, condition was a LOT BETTER than described. Quick ship, great seller !!
  • k***e (1080)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    6 derniers mois
    Achat vérifié
    Great seller! Iem as advertised, well packed and delivered promptly. Excellent!
  • a***l (230)- Évaluations laissées par l'acheteur.
    6 derniers mois
    Achat vérifié
    Package arrived on-time and undamaged. Description of book was accurate. Price was fair.