Vous en avez un à vendre ?

Repenser la notation : évaluation significative pour l'apprentissage basé sur des normes par Cathy

Math McD The Charming Teacher
(874)
Inscrit comme vendeur particulier
En conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats.
5,99 USD
Environ5,15 EUR
Prix de vente initial : 7,99 USD (25 % de réduction)Que signifie ce prix ?
Prix de vente récent fourni par le vendeur
État :
Neuf
Fin de la promotion : 4 j 23 h
Livraison :
3,99 USD (environ 3,43 EUR) Economy Shipping.
Lieu où se trouve l'objet : Streetsboro, Ohio, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mer. 13 août et le lun. 18 août à 94104
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retours refusés.
Paiements :
     Diners Club

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :256844922102
Dernière mise à jour le 02 mai 2025 01:25:39 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN
9781416620495

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416620494
ISBN-13
9781416620495
eBay Product ID (ePID)
215349793

Product Key Features

Number of Pages
130 Pages
Publication Name
Rethinking Grading : Meaningful Assessment for Standards-Based Learning
Language
English
Publication Year
2015
Subject
General, Evaluation & Assessment, Teaching Methods & Materials / General, Testing & Measurement
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Cathy Vatterott
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2015-009093
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
371.27/2
Synopsis
Grading systems often reward on-time task completion and penalize disorganization and bad behavior. Despite our best intentions, grades seem to reflect student compliance more than student learning and engagement. In the process, we inadvertently subvert the learning process. After careful research and years of experiences with grading as a teacher and a parent, Cathy Vatterott examines and debunks traditional practices and policies of grading in K-12 schools. She offers a new paradigm for standards-based grading that focuses on student mastery of content and gives concrete examples from elementary, middle, and high schools. Rethinking Grading will show all educators how standards-based grading can authentically reflect student progress and learning-and significantly improve both teaching and learning., Grading systems often reward on-time task completion and penalize disorganization and bad behavior. Despite our best intentions, grades seem to reflect student compliance more than student learning and engagement. In the process, we inadvertently subvert the learning process. After careful research and years of experiences with grading as a teacher and a parent, Cathy Vatterott examines and debunks traditional practices and policies of grading in K-12 schools. She offers a new paradigm for standards-based grading that focuses on student mastery of content and gives concrete examples from elementary, middle, and high schools. Rethinking Grading will show all educators how standards-based grading can authentically reflect student progress and learning--and significantly improve both teaching and learning. Cathy Vatterott is an education professor and researcher at the University of Missouri-St. Louis, a former middle school teacher and principal, and a parent of a college graduate. She has learned from her workshops that "grading continues to be the most contentious part . . . conjuring up the most intense emotions and heated disagreements." Vatterott is also the author of the book Rethinking Homework: Best Practices That Support Diverse Needs ., After careful research and years of experiences with grading as a teacher and a parent, Cathy Vatterott examines and debunks traditional practices and policies of grading in K-12 schools. She offers a new paradigm for standards-based grading that focuses on student mastery of content.
LC Classification Number
LB3060.37.V37 2015

Description de l'objet fournie par le vendeur

À propos de ce vendeur

Math McD The Charming Teacher

99% d'évaluations positives468 objets vendus

Membre depuis août 2006
Répond en général sous 24 heures
Inscrit comme vendeur particulierEn conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats.
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
4.7
Frais de livraison raisonnables
4.6
Livraison rapide
4.9
Communication
4.9

Évaluations du vendeur (154)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives