Photo 1/3



Galerie
Photo 1/3



Vous en avez un à vendre ?
Marque : Branding in Sport Business par Jason Lee (2009, livre de poche commercial)
48,00 USD
Environ40,85 EUR
ou Offre directe
État :
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Livraison :
5,22 USD (environ 4,44 EUR) USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : Ames, Iowa, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mer. 30 juil. et le mar. 5 août à 94104
Retours :
Retour sous 14 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Si vous utilisez un bordereau d'affranchissement eBay, son coût sera déduit du montant de votre remboursement.
Paiements :
Achetez en toute confiance
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :256475113241
Caractéristiques de l'objet
- État
- Subject
- Sports
- Level
- Business
- ISBN
- 9781594605062
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
Carolina Academic Press
ISBN-10
1594605068
ISBN-13
9781594605062
eBay Product ID (ePID)
79684979
Product Key Features
Number of Pages
370 Pages
Language
English
Publication Name
Branded : Branding in Sport Business
Publication Year
2009
Subject
Consumer Guides, Business Aspects, General, Advertising & Promotion
Type
Textbook
Subject Area
Reference, Sports & Recreation, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Weight
20.8 Oz
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2009-040507
Illustrated
Yes
Synopsis
This book is an excellent resource that examines significant brands and the points of interest associated with their successes (and sometimes failures). Brands in this work span sport, recreation, and beyond, and each chapter sheds light on actions that have utilized sport business to cultivate brand equity. The importance of branding has generated great interest in academic and professional circles. Brands range from images that represent products to a variety of symbols associated with products. The producers and consumers of these products build associations and affinities to these brands. The brands profiled are examples of successful (and sometimes not so successful) products, and this book's impressive accumulation of information concerning the companies, people, places, goods, and services provides points for discussion and further examination. Branded can serve as a stand-alone text or as a supplement in a variety of academic settings. To further enhance the information provided in this work, each chapter includes the following sections: The Line-Up -- gives an overview of the company and the cases being addressed; T imeline -- identifies relevant historical events and provides points of reference for significant points in the brands' history; The Final Score -- critically examines industry perspectives and implications regarding the profiled brands; Post-Game Comments -- identifies key concepts; and Discussion Questions -- offers opportunity for further theoretical explorations and would be useful for facilitating class discussions. Additionally, web-based resources, tables, side boxes, and figures are provided as further background information for the brands being profiled. A glossy, 16-page section of photographs enhances the text. "Recommended. Lower- and upper-division undergraduates; technical students; general readers." -- CHOICE Magazine "For those looking for a broad range of great branding examples in sports, look no further. . . . From a teaching standpoint, Branded's introduction starts off strongly and provides a good basis for readers of all levels to know what branding is and what it is for. . . . It will not fail to leave its mark." -- Journal of Product & Brand Management
LC Classification Number
GV716.B75 2010
Description de l'objet fournie par le vendeur
À propos de ce vendeur
zacmccor-5
83% d'évaluations positives•2,1 000 objets vendus
Inscrit comme vendeur particulierEn conséquence, les droits des consommateurs découlant de la législation européenne ne s'appliquent pas. La Garantie client eBay continue de s'appliquer pour la plupart des achats.
Évaluations du vendeur (641)
- m***8 (16)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéHappy with my Ghost Hunt manga. Would purchase from seller again!
- s***s (101)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéSeller created a tracking number but never shipped the item.
- u***n (49)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéTakes forever to ship. Doesn’t respond to messages. Description had the wrong edition of the book. Should have read the reviews before I bought from them.