Vous en avez un à vendre ?

APPRENTISSAGE AUTODÉTERMINÉ : AUJOURD'HUI EN ACTION par Stewart Hase & Chris Kenyon très bon état +

Excellent Condition! Quick & Free Delivery in 2-14 days
ZUBER
(268127)
Inscrit comme vendeur professionnel
74,75 USD
Environ64,58 EUR
État :
Très bon état
Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ... En savoir plusà propos de l'état
Pas d'inquiétude ! La livraison et les retours sont gratuits.
Livraison :
Gratuit Economy Shipping.
Lieu où se trouve l'objet : US, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le ven. 8 août et le mar. 12 août à 94104
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour.
Paiements :
     Diners Club

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :226589900413

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon état
Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent. Pour les couvertures rigides, la jaquette (si applicable) est incluse. Aucune page n'est manquante, endommagée, pliée ni déchirée. Aucun texte n'est souligné ni surligné. Aucune note ne figure dans les marges. La couverture intérieure peut présenter des marques d'identification mineures. Marques d'usure et déchirures mineures. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts. Afficher toutes les définitions des étatsla page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Commentaires du vendeur
“Book is in Very Good Condition.  Text will be unmarked.  May show some signs of use or wear. Will ...
ISBN-10
1441142770
Book Title
Self-Determined Learning: Heutagogy in Action
ISBN
9781441142771

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Academic & Professional
ISBN-10
1441142770
ISBN-13
9781441142771
eBay Product ID (ePID)
166241825

Product Key Features

Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Name
Self-Determined Learning : Heutagogy in Action
Subject
Learning Styles, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2013
Type
Textbook
Author
Chris Kenyon
Subject Area
Education
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.6 in
Item Weight
17.5 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Reviews
This text is a really useful addition to the extensive literature on learner-centred learning. It challenges the academic community to take seriously alternative approaches to education that have long been promoted and shown to work. The problems in academia seem to reflect what the book explores, namely a narrow and discredited model of learning. The lack of attention to tried and tested alternatives shames the academic establishment.
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
370.1523
Table Of Content
Introduction, Chris Kenyon (consultant, Australia) and Stewart Hase (consulting psychologist, Australia) Part I: The Fundamentals of Heutagogy 1. Heutagogy Fundamentals, Stewart Hase (consulting psychologist, Australia) and Chris Kenyon (consultant, Australia) 2.The Nature of Learning, Stewart Hase (consulting Psychologist, Australia) and Chris Kenyon (consultant, Australia) Part II: Applying Heutagogy in Formal Education 3. Crafting Learner-Centred Processes using Action Research and Action Learning, Bob Dick (independent scholar, Australia) 4. e-Learning and Self-Determined Learning Skills, Lisa Marie Blaschke(Carl von Ossietzky University of Oldenburg, Germany) 5. Applying the Principles of Heutagogy to a Postgraduate Distance-Learning Programme, Trevor Kerry (Bishop Grosseteste University College, UK) 6. Workplace Learning for Nurses, John Hurley (Southern Cross University, Australia), Mike Ramsay (University of Dundee, UK) and Gavin Neilson (University of Dundee, UK) 7. The Learners' Perspective, Barbara Brandt (University of Minnesota Duluth, USA) Part III: Heutagogy in the Wider Education World 8. Developing Creativity, Fred Garnett (University of London, UK) 9. Putting Heutagogy into Learning, Fred Garnett (University of London, UK) and Ronan O'Beirne (Bradford College, UK) 10. Lifelong Learning, Jane Eberle (Emporia State University, USA) 11. Learner Defined Learning, Stewart Hase ( Consulting Psychologist, Australia) 12. Practitioner Development in Early Years Education, Natalie Canning (Open University, UK) 13. Transitioning from Pedagogy to Heutagogy, Tay Boon Hou (In Technology, Singapore) 14. Innovations in Community Education, Ros Foskey (University of New England, Australia) Part IV: Summary 15. Where to Next?, Stewart Hase (consulting psychologist, Australia) and Chris Kenyon (consultant, Australia) Index
Synopsis
Heutagogy, or self-determined learning, redefines how we understand learning and provides some exciting opportunities for educators. It is a novel approach to educational practice, drawing on familiar concepts such as constructivism, capability, andragogy and complexity theory. Heutagogy is also supported by a substantial and growing body of neuroscience research. Self-Determined Learning explores how heutagogy was derived, and what this approach to learning involves, drawing on recent research and practical applications. The editors draw together contributions from educators and practitioners in different fields, illustrating how the approach can been used and the benefits its use has produced. The subjects discussed include: the nature of learning, heutagogy in the classroom, flexible curriculum, assessment, e-learning, reflective learning, action learning and research, and heutagogy in professional practice settings., Heutagogy or self-determined learning, redefines how we understand learning and provides some exciting opportunities for educators. It is a novel approach to educational practice, drawing on familiar concepts such as constructivism, capability, andragogy and complexity theory. Self-Determined Learning explores how heutagogy was derived, and what this approach to learning involves, drawing on recent research and practical applications. The editors draw together contributions from educators and practitioners in different fields, illustrating how the approach can been used and the benefits its use has produced. The subjects discussed include: the nature of learning, heutagogy in action in the classroom, flexible curriculum, assessment, e-learning, reflective learning, action learning and research, heutagogy in professional practice settings, and culture.
LC Classification Number
LB1060

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
À propos de ce vendeur

ZUBER

97,9% d'évaluations positives965 000 objets vendus

Membre depuis oct. 1998
Inscrit comme vendeur professionnel
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
4.8
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations du vendeur (295.920)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives