Vous en avez un à vendre ?

ACCESSING THE CURRICULUM FOR LEARNERS WITH AUTISM SPECTRUM By Gary Mesibov NEW

~ BRAND NEW!! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
ZUBER
(267928)
Inscrit comme vendeur professionnel
74,75 USD
Environ64,51 EUR
État :
Neuf
Pas d'inquiétude ! La livraison et les retours sont gratuits.
Livraison :
Gratuit USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : US, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le mar. 5 août et le ven. 8 août à 94104
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour.
Paiements :
     Diners Club

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :226553674140
Dernière mise à jour le 27 juil. 2025 02:35:36 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
ISBN-10
0415728207
Book Title
Accessing the Curriculum for Learners with Autism Spectrum
ISBN
9780415728201

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
0415728207
ISBN-13
9780415728201
eBay Product ID (ePID)
237723520

Product Key Features

Number of Pages
168 Pages
Language
English
Publication Name
Accessing the Curriculum for Learners with Autism Spectrum Disorders : Using the TEACCH Programme to Help Inclusion
Publication Year
2015
Subject
Autism Spectrum Disorders, Special Education / General, Curricula, General, Inclusive Education
Type
Textbook
Author
Gary Mesibov, Signe Naftel, Marie Howley
Subject Area
Family & Relationships, Education
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
20 Oz
Item Length
9.7 in
Item Width
6.9 in

Additional Product Features

Edition Number
2
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2015-005343
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
371.9
Table Of Content
Preface 1. Overview of the Autism Spectrum 2. Structured Teaching as a foundation for educational programmes 3. Challenges to curriculum access for learners with autism spectrum disorders 4. Physical structure: making sense out of the classroom 5. Visual schedules: what's going on? 6. Work systems: getting organised 7. Visual information: adding meaning 8. Tying it all together 9. Increasing Curriculum Access by Blending Structured Teaching with other Strategies Bibliography Index
Edition Description
Revised edition,New Edition
Synopsis
This brand new edition of Accessing the Curriculum for Learners with Autistic Spectrum Disorders will provide educators with the principles and practices of Structured Teaching and how to apply these to enable learners to access the curriculum, whatever that curriculum may be. This unique resource is intended to be essential reading for schools and settings who are keen to implement Structured Teaching as an approach to including learners on the autism spectrum in teaching and learning. With a wide range of helpful advice and support, this book: demonstrates how to make use of the approach to address diverse needs, overcome barriers to learning and achieve successful differentiation; uses case studies and examples that illustrate how the approach is applicable across Early years, Primary, Secondary and vocational curricula; provides the physical structure, schedules, work systems and visual information necessary to illustrate use of these components to promote curriculum access, with an emphasis on understanding and meaning. This new edition is fully updated to include examples of new technologies and is suitable for use in a range of international educational contexts. It also includes a brand new chapter on blending Structured Teaching., This brand new edition of Accessing the Curriculum for Learners with Autistic Spectrum Disorders will provide educators with the principles and practices of Structured Teaching and how to apply these to enable learners to access the curriculum. This unique resource is intended to be essential reading for schools and settings who are keen to implement Structured Teaching as an approach to including learners on the autism spectrum in teaching and learning.
LC Classification Number
LC4718.5.G7M47 2016

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
À propos de ce vendeur

ZUBER

97,9% d'évaluations positives963 000 objets vendus

Membre depuis oct. 1998
Inscrit comme vendeur professionnel
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
4.8
Frais de livraison raisonnables
5.0
Livraison rapide
5.0
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations du vendeur (295.697)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives