Photo 1/1

Galerie
Photo 1/1

Vous en avez un à vendre ?
Faire progresser l'apprentissag e du corps professoral grâce à la collaboration interdisciplin aire : Neuf...
by Tl (Teaching and Learning); Tl;... | PB | VeryGood
16,08 USD
Environ13,79 EUR
État :
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ”... En savoir plusà propos de l'état
Très bon état
Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent. Pour les couvertures rigides, la jaquette (si applicable) est incluse. Aucune page n'est manquante, endommagée, pliée ni déchirée. Aucun texte n'est souligné ni surligné. Aucune note ne figure dans les marges. La couverture intérieure peut présenter des marques d'identification mineures. Marques d'usure et déchirures mineures. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Livraison :
Gratuit Economy Shipping.
Lieu où se trouve l'objet : Aurora, Illinois, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le lun. 11 août et le jeu. 14 août à 94104
Retours :
Retour sous 30 jours. Le vendeur paie les frais de retour.
Paiements :
Achetez en toute confiance
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :197083002803
Dernière mise à jour le 07 août 2025 00:29:41 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Très bon état
- Commentaires du vendeur
- Binding
- Paperback
- Book Title
- Advancing Faculty Learning Through Interdisciplinary...
- Weight
- 0 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 9780787980702
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0787980706
ISBN-13
9780787980702
eBay Product ID (ePID)
45588446
Product Key Features
Number of Pages
112 Pages
Language
English
Publication Name
Advancing Faculty Learning Through Interdisciplinary Collaboration Vol. 102
Subject
Educational Policy & Reform / General, General
Publication Year
2005
Type
Textbook
Subject Area
Education
Series
JB Tl Single Issue Teaching and Learning Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.2 in
Item Weight
10 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Series Volume Number
89
Dewey Decimal
378.1205
Synopsis
This volume addresses the limitations of an instrumental perspective on collaboration and explores why stakeholders in higher education should refocus attention on collaboration as a source of faculty learning., This volume addresses the limitations of an instrumental perspective on collaboration and explores why stakeholders in higher education should refocus attention on collaboration as a source of faculty learning. The chapters establish a theoretical basis for thinking about faculty learning and then use case studies to explore this topic in the context of service or outreach, research, and teaching. Included as well are a meta-analysis of the cases to demonstrate what they teach about contexts that promote faculty learning and a discussion of the implications of the analysis for higher education policy and practice, including the evaluation of collaboratively produced work. The framework and cases are useful to an audience of academic leaders committed to faculty development and to creating hiring, promotion, and tenure policies that reward the full range of scholarly pursuits. They should also prove instructive to faculty embarking on interdisciplinary teaching, research, or outreach activities. This is the 102nd issue of the Jossey-Bass quarterly report series New Directions for Teaching and Learning.
LC Classification Number
LB1025.3
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
À propos de ce vendeur
ThriftBooks
98,9% d'évaluations positives•19,7 millions objets vendus
Inscrit comme vendeur professionnel
Évaluations du vendeur (5.698.800)
- 7***n (2864)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéGreat Joy
- e***l (322)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiénice book, great condition, fast delivery.
- 0***n (417)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéVery helpful Very fast love it