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The Retail Value Chain: How to Gain Competitive Advantage Through Efficient
44,62 EUR
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Neuf
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Numéro de l'objet eBay :176552353536
Dernière mise à jour le 10 août 2025 17:08:57 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- EAN
- 9780749454562
- UPC
- 9780749454562
- ISBN
- 9780749454562
- MPN
- N/A
- Country/Region of Manufacture
- United Kingdom
- Höhe
- 3 cm
- Länge
- 24 cm
À propos de ce produit
Produktinformation
The internationalization and consolidation of retailing is turning the traditional retail industry on its head. International purchasing, fast and efficient operational models and new technologies constantly challenge retailers. Real price competition is just beginning. The Retail Value Chain analyses the changes in the retail industry and the strategic options now open to companies. The book describes the key concepts of Efficient Consumer Response (ECR) and provides several illustrative cases to demonstrate the results. The following key topics are explored: ¿ Why have hard discounters succeeded in many markets? ¿ What are the key success factors of premium retailing? ¿ How can traditional retailing respond to competition from new entrants? ¿ How will private labels change product development processes and the balance of power in the retail value chain? ¿ How can different manufacturers benefit from ECR-collaboration? ¿ How do retailers share and use information in collaboration with manufacturers? ¿ How will new technologies change the retail value chain? Including expert opinions, real-life case examples and a global study of shopper information sharing, The Retail Value Chain is essential reading for both retail practitioners and students of retail and channel marketing.
Produktkennzeichnungen
ISBN-13
9780749454562
eBay Product ID (ePID)
69864172
Produkt Hauptmerkmale
Verlag
Kogan Page
Buchtitel
The Retail Value Chain
Erscheinungsjahr
2009
Anzahl der Seiten
386 Seiten
Sprache
Englisch
Autor
Sami Finne
Format
Gebundene Ausgabe
Maße
Gewicht
745 g
Breite
16 cm
Zusätzliche Produkteigenschaften
Hörbuch
No
Inhaltsbeschreibung
Hc Gerader Rücken Kaschiert
Mitautor
Hanna Sivonen
Item Height
2cm
ISBN-13-10
0749454563
Item Length
24cm
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
Numéro de TVA : GB 118119922
CRN: 07652358
À propos de ce vendeur
loveourprices2
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- n***a (1132)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéI'm very disappointed as my item was never dispatched. When I pointed at it, I got a refund. Not happy at all.
- g***0 (1586)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéExcellent item
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