Vous en avez un à vendre ?

Objectif : 20 ans de design pour tous : comment target révolutionner le design accessible

monroereading
(11266)
Inscrit comme vendeur professionnel
7,99 USD
Environ6,85 EUR
(7,99 USD/Unit)
ou Offre directe
État :
Neuf
Pas d'inquiétude ! Les retours sont acceptés.
Livraison :
5,22 USD (environ 4,48 EUR) USPS Media MailTM.
Lieu où se trouve l'objet : Erie, Michigan, États-Unis
Délai de livraison :
Estimé entre le lun. 11 août et le ven. 15 août à 94104
Les délais de livraison sont estimés au moyen de notre méthode exclusive basée sur la distance entre l'acheteur et le lieu où se trouve l'objet, le service de livraison sélectionné, l'historique des livraisons du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, notamment pendant les périodes de pointe.
Retours :
Retour sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de retour. Si vous utilisez un bordereau d'affranchissement eBay, son coût sera déduit du montant de votre remboursement.
Paiements :
     Diners Club

Achetez en toute confiance

Garantie client eBay
Obtenez un remboursement si vous ne recevez pas l'objet que vous avez commandé. En savoir plusGarantie client eBay - la page s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :163914344599
Dernière mise à jour le 14 juil. 2025 23:03:38 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Livre neuf, n'ayant jamais été lu ni utilisé, en parfait état, sans pages manquantes ni ...
Signed By
NA
Signed
No
Book Series
NA
Ex Libris
No
Narrative Type
Nonfiction
Original Language
English
Intended Audience
Young Adults, Adults
Inscribed
No
Subject
Architecture & Design
Edition
Limited Edition
Vintage
No
Personalize
No
Type
Hardcover
Era
2010s
ISBN-13
9780847867363
Personalized
No
Features
Illustrated
Country/Region of Manufacture
United States
ISBN
9780847867363

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Rizzoli International Publications, Incorporated
ISBN-10
0847867366
ISBN-13
9780847867363
eBay Product ID (ePID)
7038724965

Product Key Features

Book Title
Target: 20 Years of Design for All : How Target Revolutionized Accessible Design
Number of Pages
352 Pages
Language
English
Topic
Industries / Retailing, Interior Design / General, Decorating, Fashion & Accessories, General
Publication Year
2019
Illustrator
Yes
Genre
Design, Architecture, House & Home, Business & Economics
Author
Target
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.3 in
Item Weight
77 Oz
Item Length
11.7 in
Item Width
9.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2019-938315
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
381.1410973
Synopsis
Target sparked the democratization of design two decades ago, as the first retailer to forge partnerships with well-known and emerging designers to offer high style without the high price tag. This idea altered the fashion and style landscape forever--and became a retail game changer. Now readers can discover the inside story from those who were there--the designers, photographers, creators, superfans, and, of course, the Target guests. For 20 years, Target's design partnerships have made a mark on culture at large, with the retailer's brand promise of "Expect More. Pay Less." embracing the belief that design should be accessible, too. At the center of Design for All are the designers -- offering exclusive collections in stores or at another Target first, the pop-up shop. From Michael Graves to Isaac Mizrahi, John Paul Gaultier to Philippe Starck, Jason Wu, Alexander McQueen, Gwen Stefani and more, Target has collaborated with more than 180 designers throughout the past two decades. And this book covers it all with new glimpses behind some of the most iconic collections including Missoni, Stephen Sprouse, and Lily Pulitzer. Target: 20 Years of Design for All is the definitive tale of Target's impact on culture and retail with page after page recounting every one of those memorable years. Through beautiful photographs, advertising stills, sketches, and interviews with designers, influencers and Target insiders, this book offers everything readers love about Target. It's chic and approachable. Stylish and inclusive. With surprises around every corner.
LC Classification Number
HF5465

Description de l'objet fournie par le vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Je certifie que toutes mes activités de vente seront conformes à toutes les lois et réglementations de l'UE.
À propos de ce vendeur

monroereading

99,3% d'évaluations positives28 000 objets vendus

Membre depuis sept. 2002
Inscrit comme vendeur professionnel
You bring it to me and I'll sell it!!
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne pour les 12 derniers mois
Description exacte
4.9
Frais de livraison raisonnables
4.8
Livraison rapide
5.0
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations du vendeur (11.082)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives