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NeuroSelling : Maîtriser la conversation client en utilisant la science surprenante...
4,54 USD
Environ3,87 EUR
État :
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
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Lieu où se trouve l'objet : El Dorado, Kansas, États-Unis
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Numéro de l'objet eBay :156911199332
Dernière mise à jour le 25 juil. 2025 20:18:43 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Release Year
- 2020
- ISBN
- 9781733787048
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
Axon Publishing, LLC
ISBN-10
1733787046
ISBN-13
9781733787048
eBay Product ID (ePID)
18038589750
Product Key Features
Book Title
Neuroselling : Mastering the Customer Conversation Using the Surprising Science of Decision Making
Topic
General
Publication Year
2020
Language
English
Genre
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Synopsis
Your business lives and dies by your customer conversations. Shouldn't you have those down to a science? If you're tired of having to justify your price...of offering discounts to close the deal...of long sales cycles...of customers who can't seem to make a decision, then you need NeuroSelling(R), the only customer conversation tool grounded in neuroscience and behavioral psychology. But NeuroSelling(R) is more than just theory--it's a step-by-step, practical communication methodology honed by years of field experience, resulting in millions in new revenue in industries as diverse as biotech, financial services, manufacturing, and engineering. Start communicating in a way that: -Builds personal and professional trust faster -Naturally drives urgency to buy -Creates an automatic commitment to change In this book, you'll also read the stories of a sales rep who went from the bottom half of his sales organization to becoming rep of the year, as well as the dark-horse executive candidate who became CEO, chosen over three more experienced leaders. No matter your situation, successful selling begins and ends with the customer conversation.
Description de l'objet fournie par le vendeur
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- a***p (680)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéMy book arrived promptly and in good condition. Its appearance was as promised and matched its posting. The price was of good value. Thank you!
- g***e (710)- Évaluations laissées par l'acheteur.Dernier moisAchat vérifiéMany thanks!
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